MS Windows
briani 27239
usynlig mappe
Fra : Hans Kurt

Dato : 04-06-09 15:56

Hej hvordan sletter man en usynlig mappe jeg bruger vista home

VH
Hans Kurt

Fra : Jørgen

Dato : 04-06-09 16:59

Hans Kurt skrev:
> Hej hvordan sletter man en usynlig mappe jeg bruger vista home
>
> VH
> Hans Kurt
Gør mappen synlig
organiser (bjælke øverst til venstre)
mapper og søge indstillinger (9 punkt fra oven)
vis
10 punkt fra oven

fra
Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-06-09 01:02

Gør den synlig og så slet den.
Kontrol panel | Mappe indstillinger.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Hans Kurt

Dato : 05-06-09 08:29

har prøvet men intet hjælper vad er det præsis jeg skal i
mappeindstillinger

VH
HK

Fra : Jørgen

Dato : 05-06-09 09:27

Hans Kurt skrev:
> har prøvet men intet hjælper vad er det præsis jeg skal i
> mappeindstillinger

Tryk på fane bladet (nr.2) og gå så ned til vis skjulte mapper, sæt ern
flue ben der

så skal du kunne se mappen

slet den så , men sørg for den ikke er i brug

fra
Jørgen

Fra : Hans Kurt

Dato : 05-06-09 09:40

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen

> Tryk på fane bladet (nr.2) og gå så ned til vis skjulte mapper, sæt ern
> flue ben der
>
> så skal du kunne se mappen
>
> slet den så , men sørg for den ikke er i brug

Det har jeg prøvet men kan stadig ikke slette den

VH

HK

Fra : Max

Dato : 05-06-09 10:00

Hej Hans Kurt

> Det har jeg prøvet men kan stadig ikke slette den

Hvad er det for en fil ?

--
Mvh Max

Fra : Hans Kurt

Dato : 05-06-09 10:32

Det er en skjult mappe
C:\Users\Hans Kurt Larsen\Desktop

mvh hk

Fra : Torben \(8381 Tilst\~

Dato : 05-06-09 11:58

"Hans Kurt" <hanskl@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Det er en skjult mappe
> C:\Users\Hans Kurt Larsen\Desktop
>
> mvh hk

Skrivebordet - hvorfor vil du slette den, den vil garanteret komme igen da
det er en systemmappe og hvis det lykkedes dig at slette den forsvinder alt
det personlige fra skrivebordet

--
/Torben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-06-09 20:25

"Torben (8381 Tilst)" <torben.fejr@stofanet.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> det er en systemmappe og hvis det lykkedes dig at slette den forsvinder

Den kan ikke slettes, da det jo er startfladen i windows, så uden den kan
intet jo vises. Så næste spørgsmål må så være, hvorfor nogen vil slette sit
skrivebord?

Kurt