SE Z800i - display problem
Fra : JBJ

Dato : 03-06-09 23:38

Min elskede Z800i's display er gået sig en tur ser det ud til:( Det skete
mens jeg var på Filippinerne, alle de reparatører jeg gik til mente at der
skulle et nyt display til, jeg har dog erfaring med at de siger ting der
ikke helt passer for at tjene lidt ekstra på arbejde der ikke udføres - og
så det at displayet af og til kan virke fint hvis man vrider det lidt - så
det er nok nærmere flexkablet eller en løs forbindelse.

Nu er spørgsmålet bare hvem der kan fikse det?

Jeg vil gerne høre erfaringer med nogen på Lolland, helst omkring Nakskov,
Rødby eller Maribo, evt. Kbh.

Ps. er der nogen der har erfaring med at skifte "kabinet" på en sådan sag,
og hvor man kan få fat i et nyt henne - det er lidt rigeligt ridset nu -
dog ikke skærmen?

JBJ