Ny mobil - middel krav
Fra : Z

Dato : 03-06-09 22:25

Jeg skal ud og have mig en ny mobiltelefon, har desværre ikke det helt
store overblik.

Ting jeg savner på min SE K750i:
- Større skærm (surfer lidt via Opera Mini)
- Flere linier til SMS
- Bedre kamera, da det er det eneste jeg gider tage med på ferie
- Gerne ca. samme størrelse,
- Noget lignende samme form og str som min K750i. Dog evt klap eller lign.

Jeg tænkte først på SE C902, den foretrækker jeg frem for C702 og C905,
men disse krav opfylder nogle telefoner hos de fleste mærker vel?

Så er næste kriterie prisen. Er der nogen som kan anbefale nogle
telefoner som ligger under de 1700kr man kan købe en C902 for? Jeg er
Bibobkunde, som ingen tilskudsmobiler desværre.