Hotel i Paris. Anbefalinger.
Fra : JR

Dato : 03-06-09 19:54

Jeg søger et hotel i Paris, fra 14/6 og 3 dage frem.

3 - 4 stjerner, i området mellem Louvre og mod nord, Sacre Coreur.
Ca. 1000 kr/nat.
(Lavere priser er vist vanskeligt at finde for enkelt/db. værelse)

Via http://www.hotelguide.com/home.seam har jeg fundet nogle relevante.

Bla. d'Ocean, Magenta, Malte Oera, Anjou Lafayette.

Har du gode erfaringer med et hotel i dette område?

Mvh. Jørgen

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-06-09 21:06

"JR" <Rasmus@kfsdf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ca. 1000 kr/nat.
> (Lavere priser er vist vanskeligt at finde for enkelt/db. værelse)

Dette er godt nok kun 2-stjernet, men pænt og rent overalt.
http://www.lookotel.com/france_ile%20de%20france_paris_c782194_Hotels+Paris+9
Fin beliggenhed overfor Gare Saint-Lazare og tæt på det meste.
--
mvh/Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-06-09 21:10

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Dette er godt nok kun 2-stjernet, men pænt og rent overalt.
> http://www.lookotel.com/france_ile%20de%20france_paris_c782194_Hotels+Paris+9
> Fin beliggenhed overfor Gare Saint-Lazare og tæt på det meste.

Du får lige hotellets web-side
http://britannia-paris-hotel.com/?idhotellookotel=21
--
mvh/Preben

Fra : JR

Dato : 05-06-09 08:29

Preben Andersen wrote:

> Dette er godt nok kun 2-stjernet, men pænt og rent overalt.
> http://www.lookotel.com/france_ile%20de%20france_paris_c782194_Hotels+Paris+9
>
> Fin beliggenhed overfor Gare Saint-Lazare og tæt på det meste.

Tak, men hvad hedder hotellet? Brittania?
Der kommer et kort frem med en stribe hoteller, når jeg åbner linket.

Mvh. Jørgen

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-06-09 12:06

> Tak, men hvad hedder hotellet? Brittania?
> Der kommer et kort frem med en stribe hoteller, når jeg åbner linket.

Det hedder Britannia. Virker det link jeg gav dig i anden mail ikke?

Fra : ks

Dato : 03-06-09 23:29

On Wed, 03 Jun 2009 20:53:38 +0200, JR <Rasmus@kfsdf.dk> wrote:

> [...]
>
>Bla. d'Ocean, Magenta, Malte Oera, Anjou Lafayette.

>Har du gode erfaringer med et hotel i dette område?

Kik evt også på venere:

http://www.venere.com/france/paris/#o=default&r=0&m=0&f=C000100000000000&sb=1&ms=2&mz=44809

Sorter dem evt efter "guest rating" - og læs brugeranmelderserne. Der
er ret mange muligheder.