SE w880i problemer
Fra : Hagar

Dato : 02-06-09 22:49

Hej i gruppen

Jeg har nogle voldsomme problemer med min mobil, den vil ikke starte op
mere. Jeg har prøvet at skifte mellem de 3 originale batterier jeg har til
den, som alle er ladet op, men der sker ikke noget. Skærmen lyser en svag
grå farve, og 3 taster lyser rødt, og det er det. Jeg har prøvet at hive
simkortet ud og sætte det tilbage, men lige fedt hjælper det, jeg har prøvet
med og uden ekstra hukommelseskort, men intet sker.
Er den død, eller er der noget andet at gøre ?

Hagar

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 03-06-09 12:49

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet med og uden ekstra hukommelseskort, men intet sker.
> Er den død, eller er der noget andet at gøre ?

Jeg tror den har set bedre dage.

Fra : Peter T.

Dato : 06-06-09 11:48

In article <4a259e52$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...
> [...]
> med og uden ekstra hukommelseskort, men intet sker.
> Er den død, eller er der noget andet at gøre ?

Det kaldes WSOD - white screen of death, og der findes mulige måder, at
få den til *måske* at makke ret på ude på nettet.
Men jeg har fornylig haft et lignende problem med min SE, som vist var
en model 660etellerandet. Den døde simpelthen fra det ene øjeblik til
det andet. Jeg fik dog lidt liv i den ved at sætte batteriet i mens
laderstikket var sat i og rykke lidt i batteriet mens jeg forsøgte at
tænde den. Det virkede dog tilfældigt hvornår jeg fik liv i den. Den
frøs ved opstart eller i menuerne hvis den overhovedet kunne tænde. Jeg
nåede dog heldigvis at kopiere alle kontakter over på simkortet i et
øjeblik hvor den var okay, hvorefter den frøs igen.

--
Peter T.

Fra : Hagar

Dato : 06-06-09 16:36

> [...]
> nåede dog heldigvis at kopiere alle kontakter over på simkortet i et
> øjeblik hvor den var okay, hvorefter den frøs igen.

Jeg tror jeg har prøvet alt, det eneste der sker, er at der lige kommer et
kort bzz og så denne "hvide skærm", og så går den ellers død. Selv ikke med
usb kabel kan jeg få kontakt, så jeg regner med den er færdig. Så jeg skal
finde mig en anden, men hvilken det bliver, det aner jeg ikke.

Hagar