Nokia E71 batteritid
Fra : Snuden

Dato : 02-06-09 01:12

Hej gruppe

Jeg købte mig en Nokia E71-1 som skulle afløse min MEGET!! stabile SE C905.
Grunden til valget af E71`eren var, den "lange batteritid" LOL. Max 2 dage
med moderat forbrug. Det skuffer fælt. Det er hvad SE`eren klarer...med et
mindre batteri vel at mærke

Hvad er jeres erfaringer mht til batteri tider på en E71?

Snuden

Fra : Peter T.

Dato : 02-06-09 11:19

In article <4a246e67$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Snuden1975
@gmail.com says...
> [...]
> mindre batteri vel at mærke
>
> Hvad er jeres erfaringer mht til batteri tider på en E71?

Min knap 2 uger gamle e71 holder 3-4 dage ved "moderat" brug. Moderat
brug er lidt internet, spil og arbejde 5-10 gange i løbet ad dagen + sms
og opringninger. Men jeg befinder mig ofte også et sted, hvor signalet
absolut ikke er på toppen.
Batteritiden er en smule mindre end forventet, men jeg er ikke skuffet.

--
Peter T.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 02-06-09 12:31

Snuden wrote:
> [...]
> Max 2 dage med moderat forbrug. Det skuffer fælt. Det er hvad SE`eren
> klarer...med et mindre batteri vel at mærke

Husker du at slå bluetooth, WLAN scanning osv. fra når du ikke bruger det?

Jeg kan fortælle at N95, N82 og N96 og lign skal lades op ca. hver nat
ved alm. brug...

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 02-06-09 12:43

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> klarer...med et mindre batteri vel at mærke
>
> Hvad er jeres erfaringer mht til batteri tider på en E71?

Batteriet skal lige lades op en 4-5 gange så skulle det gerne blive bedre.