Facebook Europavalg. De Radikale og Dansk ~
Fra : Rune

Dato : 02-06-09 07:41

http://apps.facebook.com/europavalg/statistik

De radikale ligger som topscore på Facebooks Europavalg prøvetest, med
Lasse Holm Grønning som absolut topscorer. Nummer to er de konservatives
Tove Videbæk. Om end Dansk Folkeparti også ligger godt repræsenteret.
Bl.a. med Henrik Ræder Clausen som den kandidat der vælges flest gange
af mandlige deltagere. Interessant nok er der en markant forskel på
hvordan kvinder og mænd vælger. Hvor kvinderne syntes at være meget mere
EU-kritiske (tre Folkebevælgese kandidater på top 3 - Mette Langdal,
Hans-Henrik Larsen, Rina Ronja Kari) og venstreorienterede end mænd.

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-09 08:59

On Tue, 02 Jun 2009 08:41:29 +0200, Rune wrote:

> [...]
> EU-kritiske (tre Folkebevælgese kandidater på top 3 - Mette Langdal,
> Hans-Henrik Larsen, Rina Ronja Kari) og venstreorienterede end mænd.

Har du læst betingelserne for at deltage.?

"Ved at give Europavalg adgang, giver du samtidig tilladelse til, at
applikationen kan hente dine profiloplysninger, billeder, dine venners
oplysninger og andet indhold, som kræves for at fungere."

Hvad i alverden skal de bruge billeder og venners oplysninger til.???

Fra : N_B_DK

Dato : 02-06-09 09:11

"S.A.Thomsen" <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(prik)com"> wrote in message

> Hvad i alverden skal de bruge billeder og venners oplysninger til.???

Se det er et RIGTIG godt spørgsmål, kune meget MEGET nemt lyde som man
vil have nogle personlige oplysninger om hvad folk vil stemmer.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Rune

Dato : 02-06-09 09:42

S.A.Thomsen skrev:

> [...]
> oplysninger og andet indhold, som kræves for at fungere."
>
> Hvad i alverden skal de bruge billeder og venners oplysninger til.???

Det er standard FB boiler stuff der serveres til alle FB applikationer.
Profiloplysninger (dvs. ens navn) bliver brugt til at skrive, ja ens
navn. Vennelisten bliver brugt til en form hvor man kan inviterer sine
venner til også at deltage hvis man vil.

Man kan i øvrigt ikke gemme data om brugerne, det er imod FBs regler at
gøre det.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 02-06-09 20:52

"Rune" <rune@slam.slam> skrev i en meddelelse

> [...]
> til også at deltage hvis man vil.
>
> Man kan i øvrigt ikke gemme data om brugerne, det er imod FBs regler at

ja ja FB skal bare have derres røv fri hvis der kommer klager men tænker man
sig om og lader være med tage iq testen o.lign
så sker der sgu ikke en sked med mindre man propogandere for terror eller
distruburere børne porno eller narko ..

jeg mener hwa fan interesse kan pet have i at jeg deler med mine venner jeg
har set den og den film og jeg er imod eu osv.

jeg vil svare helt frivirligt på det hvis de kom forbi og spurgte ... jeg
vil enda skrive under på det er rigtigt

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 02-06-09 20:40

> [...]
> EU-kritiske (tre Folkebevælgese kandidater på top 3 - Mette Langdal,
> Hans-Henrik Larsen, Rina Ronja Kari) og venstreorienterede end mænd.

jamen lige meget hjælper det efter SF bukkede sig forover og tog den i røven
( sikkert efter at have fået en pose penge
det plejer EU at give til dem der er kritiske over for dem - og som har lidt
betydning) der findes desvære ikke mere en oponion
mere hvad i praksis betyder der sider en masse falere politiker og samler /
gnaver ben til de skal på pension ...

EU er ikke til for at gavne borgeren i landet men slet og ret en parkerings
plads for forgyldte beukrater og udbrændte politiker
ved man ikka hvad man ellers skal stille op med dem - ja så kan man sgu
altid sende dem til EU ...

men kronen for de sgu ikke - de har de fanme godt af de svin ..