Rejse til Cuba
Fra : JKD

Dato : 31-05-09 15:56

Vi er en familie på 2 voksne og 3 små børn, som overvejer at rejse en
måned til Cuba i november.
Vores børn er hhv. 0, 3 og 6 år gamle. Den yngste vil være 8 mdr.
gammel, når vi rejser i november.
Vi vil gerne høre fra Cuba-kendere om, hvordan det er at rejse med små
børn på Cuba. Vi er interesseret i at høre om alle slags erfaringer -
både positive og negative. F.eks. har vi hørt, at vi ikke kan regne
med at leje en bil med autostole til børnene. Er det stadig tilfældet
i Cuba, eller har det ændret sig?
Vi vil også gerne høre om, hvor vi kan få de billigste flybilletter.
Vi forestiller os noget med, at vi flyver til Havana og tager nogle
nætter der, inden vi begiver os ud for at opleve øen.
Vi ser frem til at høre fra jer.
vh Jens.

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 02-06-09 11:43

JKD wrote:
> [...]
> flybilletter. Vi forestiller os noget med, at vi flyver til
> Havana og tager nogle nætter der, inden vi begiver os ud for

Vi skal til Cuba i november-januar og har fået Kilroy til at
arrangere fly (Billund) og startpakke i Havana (visa, 3 nætter på
hotel, sightseeing med guide ½ dag) samt afbestillingsforsikring og
diverse, alt i alt 20.460 for 2 personer.
De kan også booke bil, men vi har foreløbig besluttet at rejse rundt
med bus/tog, da det er dyrt at leje bil.

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 03-06-09 20:59

JKD wrote:
> [...]
> flybilletter. Vi forestiller os noget med, at vi flyver til
> Havana og tager nogle nætter der, inden vi begiver os ud for

Vi ser også frem til at høre fra jer hvisI finder ud af noget, vi
ikke har fundet ud af (jf. vores svar til jer).

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk
http://rudholm.dk

Fra : JKD

Dato : 04-06-09 06:19

On 3 Jun., 21:59, "Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.olnos...@gmail.com>
wrote:

> Vi ser også frem til at høre fra jer hvisI finder ud af noget, vi
> ikke har fundet ud af (jf. vores svar til jer).
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lisbethttp://spanskgrammatik.dkhttp://rudholm.dk- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Lisbet,
Jeg ved ikke, om du er interesseret i tips om overnatningssteder. Vi
satser på at finde billig overnatning undervejs. Derfor går vi efter
casa particular. Check evt casaparticular.org
Vi har fundet nogle udmærkede rejsebøger, hvis du er interesseret i
tips om bøger om cuba.
vh Jens.

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 05-06-09 15:18

JKD wrote:
> [...]
> efter
> casa particular. Check evt casaparticular.org
> Vi har fundet nogle udmærkede rejsebøger, hvis du er

Ja, vi går også efter casas particulares, tak for linket. Det ser ud
til at der findes masser af dem. Da vi ikke har nogen overordnet
rejseplan, regner vi med at finde ud af det hen ad vejen.
Foreløbig har vi kun anskaffet os den lille "Turen går til Cuba", men
vil også købe "Rejsen rundt i Cuba". Har I fundet andre gode/bedre,
vil vi da gerne høre om det.
Ellers har jeg mest surfet på nettet for at læse om andres
rejseoplevelser. Jeg fandt lige dette link
http://tgt.dk/guide/mellemamerika_caribien/cuba/fakta/
Lisbet
http://spanskgrammatik.dk
http://rudholm.dk