afbudsrejser via svensk hjemmeside?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 31-05-09 21:31

Hej

Jeg har ført hørt historier om at et besøg på en rejsearrangørs svenske
hjemmeside kan gøre en rejse en del hundredekroner billigere.

Så ville jeg undersøge om "afbudrejser" også er billigere at booke
igennem en svensk hjemmeside.

Kender I nogle svenske hjemmesider med det formål?

Tillægsspørgsmål...

Hvilke svenske rejseburauer er interessante for mig at kigge på hvis jeg
ikke nødvendigvis går efter en "afbudsrejse", men hvis jeg bare vil
sammenligne danske og svenske priser?

Mvh
Anders

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-06-09 12:25

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilke svenske rejseburauer er interessante for mig at kigge på hvis jeg
> ikke nødvendigvis går efter en "afbudsrejse", men hvis jeg bare vil

Startour hedder på svensk Fritidsresor. Spies hedder My Travel, mener
jeg.

Elmer