morgen mad i kbh
Fra : tina hedeman

Dato : 31-05-09 15:52

Hej

Er der et sted i kan anbefale hvor man kan spise morgenmad?? Vi kommer med
flyet til kbh kl 8,00.
Det må jo gerne være billigt og nemt at findeNoget buffet agtigt.

Hilsen Tina

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-05-09 16:15

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> wrote in message

> Det må jo gerne være billigt og nemt at findeNoget buffet agtigt.

I selve lufthavnen er der flere steder. Det er i alle fald nemt at finde.

Fra : tina hedeman

Dato : 31-05-09 16:21

Hej

Vi skal afsted i juli så der lige et stykke tid endnu
tina

Fra : Peter T.

Dato : 31-05-09 23:49

In article <4a229f0b$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>, oh@no.no says...

> I selve lufthavnen er der flere steder. Det er i alle fald nemt at finde.

De er p-i-k-k-e-dyre! Og det rimer ikke på billigt. :) Men der er jo
en 7-11 i terminal 2...

--
Peter T.

Fra : alexbo

Dato : 31-05-09 16:15

"tina hedeman" skrev

> Er der et sted i kan anbefale hvor man kan spise morgenmad?? Vi kommer med
> flyet til kbh kl 8,00.
> Det må jo gerne være billigt og nemt at findeNoget buffet agtigt.

Hvis vi nu går ud fra at det er den Apriltur til hovedstaden med besøg på
Christiania, der nu løber af stabelen, så vil jeg da foreslå at I tager
direkte til Christiania og spiser morgenmad der.

mvh
Alex Christensen

Fra : Armand

Dato : 31-05-09 18:45

tina hedeman skrev:
> Hej
>
> Er der et sted i kan anbefale hvor man kan spise morgenmad?? Vi kommer med
> flyet til kbh kl 8,00.
> Det må jo gerne være billigt og nemt at findeNoget buffet agtigt.

Jeg har før nydt, og derfor også anbefalet, morgenbuffet'en på Hotel
Astoria (Astor, hedder restauranten vist) der er den vestlige fløj ved
hovedindgangen (som IKKE er den ud mod Tivoli!).
Koordinater f. Google-earth eller GPS:
55°40'24"N 12°33'48"E!

Morgenmad dér kan jo så give lejlighed til at nyde bygningens dekoration
á DSB's gode gamle vingehjul:
<http://www.arkitekturbilleder.dk/billedbasen/images/235s.jpg>

Og nu vi er ved det kulturelle: Frihedsstøtten!
Her et billede med også Astoria's vingehjul på:
<http://web02.city-map.de/img/41750001801.jpg>

Velbekomme!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 31-05-09 19:06

Armand skrev:

> Jeg har før nydt, og derfor også anbefalet, morgenbuffet'en på Hotel
> Astoria (Astor, hedder restauranten vist) der er den vestlige fløj ved
> hovedindgangen (som IKKE er den ud mod Tivoli!).

Hovedbanegårdens hovedindgang, it is!

--
Armand.