Bestil IKKE færgen online
Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 13:53

Står og skal et smut til Norge sidst i juni til jobsamtale og ledte så
efter en billig færge overfart

Uanset hvad jeg forsøgte online på colorlines side så blev mindste prisen
3180 for en retur.. Legede enda med ankomst og afgangs dage

Efter et opkald til colorline blev prisen pludselig på kun 880kr for en
retur

Var ellers ved at overveje køreturen over Fyn sjælland og sverige

Fra : søren brix

Dato : 31-05-09 21:46

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> retur
>

> Var ellers ved at overveje køreturen over Fyn sjælland og sverige

Hej

Man kan også nogen gange ved colorline være så "heldig" at det kan betale
sig at booke færge overfarten incl et par overnatninger(som så ikke
bruges...måske ) efter deres katalog tilbud, også på denne måde komme under
hvad de ellers tilbyder færgebilleten til..

mvh

Søren

Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 23:29

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges...måske ) efter deres katalog tilbud, også på denne måde komme
> under hvad de ellers tilbyder færgebilleten til..

Så skal man også være heldig . I vinters var vi afsted et par gange for at
stå på ski og uanset hvor vi valgte overnatning så var det billigere kun
at købe overfart ved dem også selv booke overnatning i Norge