Ubuntu og Danske Bank - igen igen
Fra : Jan Birk

Dato : 02-06-09 15:38

Siden i fredags har jeg ikke kunne bruge min netbank.

Når jeg aktiverer 'log på' (aktiv card) æder firefox 100% CPU på
maskinen og jeg får ikke kontakt med firefox igen. Kan dog 'pkill'e'
firefox og prøve igen. Men samme resultat .

Er jeg ene om det eller har nogle af jer samme problem?

Måske endda en løsning

/Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-06-09 16:42

On Tue, 02 Jun 2009 16:38:20 +0200
Jan Birk <jan.birk@ivalid.domain.null> wrote:

> Når jeg aktiverer 'log på' (aktiv card) æder firefox 100% CPU på
> maskinen og jeg får ikke kontakt med firefox igen. Kan dog 'pkill'e'
> firefox og prøve igen. Men samme resultat .

Hvilke plugins har du installeret siden i fredags?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jan Birk

Dato : 02-06-09 16:45

> Hvilke plugins har du installeret siden i fredags?

Ja, ingen men der har måske været nogen 'updates' Tjekker og
vender tilbage.

Tak

/Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-06-09 16:49

On Tue, 02 Jun 2009 17:45:02 +0200
Jan Birk <jan.birk@ivalid.domain.null> wrote:

> Ja, ingen men der har måske været nogen 'updates' Tjekker og
> vender tilbage.

Problem plugins jeg kender til er følgende:
- noscript
- adblock+
- firebug

--