MS Windows
briani 27239
Problem med internetindstillinger og outlo~
Fra : Tue

Dato : 02-06-09 09:32

Hej

Under internetindstillinger\programmer kan jeg ikke vælge outlook express
som standard E-mail.(se jpg fil)
Jeg kan vælge det ved Nyhedsgrupper.
Jeg har valgt outlook som standard under indstillinger i outlook express
Nogen der har en løsning?

mvh

Tue

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-06-09 09:55

"Tue" <tue.hold@gmail.com> skrev :

>(se jpg fil)

Hvilken jpg-fil?

De fleste newsservere sorterer indlæg med vedhæftede filer fra i
ikke-binære grupper, så de fleste vil ikke kunne se den.

Find et sted at uploade den (fx. på den hjemmesideplads, der
følger med dit internetabonnement).
--
Kerim

Fra : Tue

Dato : 02-06-09 10:22

> [...]
> ikke-binære grupper, så de fleste vil ikke kunne se den.
>
> Find et sted at uploade den (fx. på den hjemmesideplads, der

Nææ, det har jeg da også observeret, jeg har firma opkobling og ingen
hjemmeside

- Tue

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-06-09 18:32

Tue wrote:

> Nææ, det har jeg da også observeret, jeg har firma opkobling og ingen
> hjemmeside

Lidt off-topic, men du kan bruge tjenester som denne http://www.usend.io/
Upload filen og post linket...

Fra : Tue

Dato : 03-06-09 19:20

> Lidt off-topic, men du kan bruge tjenester som denne http://www.usend.io/
> Upload filen og post linket...
Smart den er lagt i favoritter

- Tue

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-06-09 09:55

Tue skrev:

> (se jpg fil)

Man kan ikke se vedhæftede filer hér
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 02-06-09 10:48

Hej Tue

> Jeg har valgt outlook som standard under indstillinger i outlook
> express Nogen der har en løsning?

Du mener at du har valgt OE som standard, ikke ?

Prøv eventuelt denne her løsning

http://help.expedient.com/mailnews/outlook_express_default.shtml

--
Mvh Max

Fra : Tue

Dato : 03-06-09 19:13

> Prøv eventuelt denne her løsning
>
> http://help.expedient.com/mailnews/outlook_express_default.shtml
>
> --
> Mvh Max
Det hjalp, nu kan jeg vælge outlook express Control Panel > Internet Options
> Programs tab > E-mail: drop-down menu, men det løste ikke mit problem, som
jeg ellers regnede med det ville.
Problemet er reelt at at når jeg højre klikker på en fil og vælger send til
og så postmodtager regnede jeg med den ville åbne outlook express, men det
virker stadig ikke.

- Tue

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-06-09 19:28

Tue wrote:

> [...]
> Problemet er reelt at at når jeg højre klikker på en fil og vælger
> send til og så postmodtager regnede jeg med den ville åbne outlook

Hvad har du sat som mailprogram under "tilpasning af menuen start" - hvis
den ikke står til outlook så prøv at ændre den til det.

kontrolpanel - proceslinie og menuen start - fanebladet menuen start -
tilpas under punktet "menuen start"
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Tue

Dato : 04-06-09 19:30

> [...]
> den ikke står til outlook så prøv at ændre den til det.
>
> kontrolpanel - proceslinie og menuen start - fanebladet menuen start -

Den står til outlook express

- Tue