Multiprinter med arkføder der kan lave pdf~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-06-09 08:00

Findes der en multiprinter, som har arkføder og kan lave PDF af dokumenter
kørt gennem arkføderen?

Jeg har i dag en Canon MP610, og savner en arkføder så jeg slap for at fodre
den manuelt og gemme som PDF i Photoshop bagefter.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - få overstået JULEGAVERNE i en fart

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 02-06-09 09:10

".°o.O Thomas O.o°." <> skrev i meddelelsen ...

> Jeg har i dag en Canon MP610, og savner en arkføder så jeg slap for at
> fodre den manuelt og gemme som PDF i Photoshop bagefter.

Din maskine kan scanne direkte til PDF. Det ligger i scannersoftwaren.
Se under afsnittet scanning.
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MP610/index.asp

Den her har arkføder.
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MX860/index.asp
http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=306&Sort=&Soegeord=mx860&chkSoegSaetning=&searchArea=products

mvh
Henning

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-06-09 09:47

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i meddelelsen

> Din maskine kan scanne direkte til PDF. Det ligger i scannersoftwaren.
> Se under afsnittet scanning.
> http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MP610/index.asp

Det hjælper jo lidt på det, kunne dog være rart med en arkføder.

> Den her har arkføder.
> [...]

Og det var der jo lige der, den har dog ikke print på CD, som jeg nødig vil
undvære i en printer. Jeg leder videre efter en med begge dele.

Takker for hjælpen.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du vild med gadgets?

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-06-09 09:53

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

| Findes der en multiprinter, som har arkføder og kan lave PDF af
| dokumenter kørt gennem arkføderen?

NRG. Men det er nok en lidt anden prisklasse end du forestiller dig.

| Jeg har i dag en Canon MP610, og savner en arkføder så jeg slap for
| at fodre den manuelt og gemme som PDF i Photoshop bagefter.

Jeg synes du skal lede efter det, du har brug for, nemlig en scanner med
arkføder. Og prøv den i praksis inden køb, konceptet at alle scans skal være
til PDF i A4 format er ikke gået helt op for mindst en leverandør .... det
skulle virke, men virker kun for det første scan ....

| MVH Thomas

Med venlig hilsen

Peter Larsen