IMAP-spørsmål
Fra : Tor Arvid Lund

Dato : 31-07-01 11:00

Hei

Jeg driver og lager en liten webmail-klient til IMAP-serveren min...

Det jeg lurer på er: når man har en Multipart-message, som inneholder
både text/plain og text/html, vises
dette som 1 part (siden hovedtypen er text). Hvordan skiller man dem fra
hverandre?

Det er spesielt irriterende når text/plain er kodet i f.eks 8bit, og
text/html er f.eks quoted-printable, for
part-encoding oppgis da som 8bit :/

på forhånd takk..
mvh

Tor Arvid Lund

Fra : Jonas Delfs

Dato : 31-07-01 11:30

"Tor Arvid Lund" <etoxtalu@eto.ericsson.se> skrev i en meddelelse

> Det jeg lurer på er: når man har en Multipart-message, som inneholder
> både text/plain og text/html, vises
> dette som 1 part (siden hovedtypen er text). Hvordan skiller man dem fra
> hverandre?

Du sætter bare et par nye headers?
Se mit eksempel her: http://delfs.dk/articles/attachments/

--
Mvh./Best Regards | Jonas Delfs, http://delfs.dk

"hehe ikke set en standart i min kode før, hvad er det for nogle dimser?" -