OT Phil Spector fik 19 år i skyggen
Fra : P.N.

Dato : 29-05-09 22:35

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22687314.html

På trods af påstande om uskyld her i gruppen blev Phil Spector idag idømt 19
års fængsel for mord. da retten mente det bevist at han skød of dræbte en
skuespillerinde i sit hjem i 2004.

Og hvad vil man huske ham for?, "the wall of sound"? næ jeg vil huske ham
for de berømte ord som han kom med efter drabet til sin chauffør "Jeg tror
lige at jeg har skudt nogen"

Fra : Michael Weber

Dato : 29-05-09 22:52

P.N. wrote:
> [...]
> idømt 19 års fængsel for mord. da retten mente det bevist at han skød
> of dræbte en skuespillerinde i sit hjem i 2004.

Jamen så er hans kalender sikkert rimelig åben de næste 19 år.
Tillykke med det.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : N/A

Dato : 01-06-09 16:48

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-09 16:48

"Knud Hansen" <qwert@123.dk> skrev i en meddelelse

> "P.N." <pln@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen

> ufatteligt at Phil Spector skal straffes for hvad O.J. Simpson beviseligt
> gjorde. Der skal statueres et eksempel hér ; at penge og
> berømthed ikke pr. automatik giver straffefrihed. Det er bare synd
> ,at i dette tilfælde, er det et klart justistmord.
>
> fandme en tragedie og viser klart USA fuldstændige vanvittige
> retssystem. Det er takken for at have produceret noget af det mest
> fantastiske musik i de sidste 40 år.

Du manglede lidt respons, og blev atter nødt til at svare dig selv, "P.N.",
"Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen",
"Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur",
"Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen",
"Peter Nielsen", Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge",
"Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens
Bruun", "Aaron Berg","Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans
Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno
Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Jens Bruun", "Johnny
Andersen", "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind
Kruise", "Ejvind Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter
Larsen", "Klaus Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen",
"Preben Larsen", "Georg Hansen", "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud
Hansen", "Bent Laursen", "John Nyman", "Hans Berntsen", "Frits Wegner", "Ole
Laresn", "Jens Lillegaard", "superanon", "Bent Johansen", "Per Jensen",
"Mahatma Nielsen", "Knud Hansen" m.fl.?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 17:45

On Mon, 1 Jun 2009 17:48:27 +0200, Jens Bruun wrote:

> Du manglede lidt respons..............<snip SPAM>

Kan du ikke lade være med at spamme, når du tydeligvis ikke aner hvad du
snakker om.?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-09 18:00

"S.A.Thomsen" <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(prik)com"> skrev i en
meddelelse news:12e7yutk4udz$.173jexdy9cdw2.dlg@40tude.net

> Kan du ikke lade være med at spamme, når du tydeligvis ikke aner hvad
> du snakker om.?

Latterlige narrøv.

Ikke engang berettiget kritik kan du kapere. Du er en tom skal. Der er nada
at hente hos dig. Få dig et liv uden for usenet, tøzedreng. Måske du skulle
koncentrere dig om din "dårlige ryg", hypokonder?

Under alle omstændigheder: Kan du så skrubbe ud på legepladsen, som du har
fået at vide før, og lade de voksne være i fred!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 19:22

On Mon, 1 Jun 2009 19:00:16 +0200, Jens Bruun wrote:

> Latterlige narrøv.

LOL. Det er åbenbart det nye bandeord i børnehaven.

> Ikke engang berettiget kritik kan du kapere. Du er en tom skal. Der er nada
> at hente hos dig. Få dig et liv uden for usenet, tøzedreng. Måske du skulle
> koncentrere dig om din "dårlige ryg", hypokonder?

Uha da da. Forsøger du dig nu med lidt persontilsvining.?

På det område er du OGSÅ en amatør.

> Under alle omstændigheder: Kan du så skrubbe ud på legepladsen, som du har
> fået at vide før, og lade de voksne være i fred!

Hvad med at du selv lukkede skuffen, når du ikke havde noget fornuftigt at
sige.? Hvilket vil sige PERMANENT.

Fra : P.N.

Dato : 02-06-09 08:52

> Du manglede lidt respons, og blev atter nødt til at svare dig selv,
> "P.N.",

Nej du tror stadigvæk at alle der bruger Aioe.org er mig!!!!!!!! Antagelser
Jens, antagelser