Ny mailadrese, evt. faldgruber
Fra : ebbe hansen

Dato : 30-05-09 18:17

Jeg vil gerne have en ny mailadresse, jeg skal selvfølgelig give
venner og forbindelser besked, men er der noget jeg særlig skal
være opmærksom på, m.h.t. det offentlige, så jeg ikke mister en
nødvendig forbindelse.
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-09 21:50

ebbe hansen skrev:

> [...]
> venner og forbindelser besked, men er der noget jeg særlig skal
> være opmærksom på, m.h.t. det offentlige, så jeg ikke mister en

Det er ikke til at vide. Du skal være opmærksom på alle de steder
hvor du har oplyst din mailadresse (hvis de er vigtige).

Måske har du ikke planer om at ændre din mailadresse mere - men
planer har det med at blive kuldkastet.

Hvis du køber dit eget domæne og lejer et mail- eller webhotel,
kan du lave alle de mailadresser du bare gider. Jeg laver en
separat mailadresse til alle de vigtige steder, og så kan jeg
skifte dagligadresse uden problemer.

--
Bertel

Fra : ebbe hansen

Dato : 01-06-09 07:10

On Sun, 31 May 2009 22:49:50 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>kan du lave alle de mailadresser du bare gider. Jeg laver en
>separat mailadresse til alle de vigtige steder, og så kan jeg

Mange tak for dit svar,
Webhotel er jeg ikke interesseret i, så jeg tror jeg klapper
hesten, og samler oplysninger i ro og mag, om hvor jeg egentlig
bruger min mailadresse. Jeg tror ikke det er så omfattende, men
tak skal du have
mvh Ebbe

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 01-06-09 12:25

ebbe hansen wrote:

> [...]
> hesten, og samler oplysninger i ro og mag, om hvor jeg egentlig
> bruger min mailadresse. Jeg tror ikke det er så omfattende, men

Bertel skrev også /mail/hotel. Det er ikke så farligt.

--
Niels