Nokia og Iphone vs. PC
Fra : Carsten Riis

Dato : 30-05-09 17:14

Hej Venner

hvorfor kan jeg ikke tilslutte en Nokia6300 og Iphone til en Acer bærbar
computer (styrtsystem: Windows XP)

Der kommer kun en BlueScreen of Death....og en genstart af computeren
indtil jeg igen fjerner Nokiaen/Iphonen fra USB-porten.

Se den nærmere fejllog fra windows her:

http://www.carben.dk/Systemfejl.pdf

Nogen af jer som har en god forklaring?

Alt skulle være opdateret med drivere og hvad der ellers er.

Alt andet end mobiltelefoner fungerer fint via USB.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-05-09 21:54

Carsten Riis skrev:

> hvorfor kan jeg ikke tilslutte en Nokia6300 og
> Iphone til en Acer bærbar computer

Hvad sker der når du sætter den til en anden pc?

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-05-09 11:28

Allan Vebel skrev den 30-05-2009 22:54:

> Hvad sker der når du sætter den til en anden pc?

Fungerer fint.

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-05-09 23:02

Carsten Riis skrev:

> Fungerer fint.

Prøv at tjekke om hardvare fungerer optimalt - ellers
er det en fejl i instalationen.

Prøv med et testinstallation på en anden harddisk!

Det er ikke til at vide om det er hardware eller software
der laver fejlen, det kræver en omfattende test, for at
finde fejlen.