Nokia og Iphone vs. PC
Fra : Carsten Riis

Dato : 30-05-09 16:02

Hej Venner

hvorfor kan jeg ikke tilslutte en Nokia6300 og Iphone til en Acer bærbar
computer (styrtsystem: Windows XP)

Der kommer kun en BlueScreen of Death....og en genstart af computeren
indtil jeg igen fjerner Nokiaen/Iphonen fra USB-porten.

Se den nærmere fejllog fra windows her:

http://www.carben.dk/Systemfejl.pdf

Nogen af jer som har en god forklaring?

Alt skulle være opdateret med drivere og hvad der ellers er.

Alt andet end mobiltelefoner fungerer fint via USB.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 02-06-09 18:31

Carsten Riis wrote:
> Se den nærmere fejllog fra windows her:
>
> http://www.carben.dk/Systemfejl.pdf
>
> Nogen af jer som har en god forklaring?

Den fejlmelding giver absolut ingen mening, den er ikke brugbar.

Måske er der noget før den, som er relevant.

- Chano Andersen

Fra : Max

Dato : 02-06-09 19:48

Hej Carsten

> Nogen af jer som har en god forklaring?

Måske trækker de for meget strøm fra porten,
kan du prøve med en strømforsynet USB hub
i mellem ?

--
Mvh Max

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-06-09 20:05

Max skrev den 02-06-2009 20:47:
> Hej Carsten

> Måske trækker de for meget strøm fra porten,
> kan du prøve med en strømforsynet USB hub
> i mellem ?

jepper. desværre samme effekt.

en af vennerne foreslog, at jeg kiggede på opsætningen af
drevbogstaver.....hvilket for mig er lidt for avanceret at rette i, så
det tager jeg lige når weekenden igen står for døren.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk