Et godt køb
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-09 15:53

Hej

Jeg var lige nede i Brugsen efter et rugbrød og der havde de
cherrytomater i kasser. 3 kilo små, pæne cherrytomater, der duftede af
tomater. Så jeg købte en kasse med hjem.

De smager ligesom jeg kan huske dem fra naboens drivhus gjorde i De
Gode Gamle Dage(TM) og der var en enkelt der lige var revnet, ellers
var de alle sammen flotte.

Så nu står der en ordentlig skude tomatsovs og koger på komfuret, vi
grovæder små tomater og der skulle også nok være til lidt tomatsalat
de næste par dage - og den lokale ostebutik havde filbud på hvid ost,
så det skal nok blive godt.

I øvrigt vejede jeg tomaterne - der var godt fire kilo! Så jeg synes
jeg gjorde et godt køb for 25 kroner.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : jos

Dato : 31-05-09 09:22

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Hej

> og den lokale ostebutik havde filbud på hvid ost,
> så det skal nok blive godt.

Har du prøvet hans grønne?
så'n en snes hapsere, skåret som stænger, til et glas rødvin er bare mums!

finn