Re: Min katte-side
Fra : Ern Yoka

Dato : 31-07-01 10:23

Bleh...det ku' være den var nemmere at se hvis jeg osse skrev en URL :o}

Altså:
http://www.geocities.com/hviid_jakobsen/katte.htm

VH
Lisbeth
No outfit is complete without a few cat hairs.

,/| _.--''^``-...___.._.,;
/, \'. _-' ,--,,,--'''
{ \ `_-'' ' /}
`;;' ; ; ;
.._..--'' ._,,, _..' .;.'
(,_....----''' (,..--''

Posted from [195.97.164.98] by way of f49.law11.hotmail.com [64.4.17.49]

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-07-01 14:00

d. 31/07/01 11:23 skrev Ern Yoka på ernyoka@hotmail.com i artiklen
F49mak0sXp73OOzjGiG0000b54c@hotmail.com:

> [...]
>
> VH
> Lisbeth
> No outfit is complete without a few cat hairs.

Skulle hilse fra Donna & Ditte og sige tak for kigget. Det er altid
hyggeligt at se andre, der er næsten lige så smukke som én selv *gg*.
Får vi billeder at se af killingerne på et tidspunkt, monstro??
Donna & Ditte vinker tilbage her:
http://homepage.mac.com/ann_rudbeck/
klik på linien øverst: "4 år" og "efterårskatte"

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Birgitte

Dato : 31-07-01 21:08

Hej Lisbeth
Jeg har været inde og se dine katte, hvor er de dog dejlige.
Vi har selv haft en siameser for mange mange år siden, det er og bliver en
hel fantastisk kat.
En skam du ikke havde en gæstebog, så havde jeg sat min aftryk.
Held og lykke i fremtiden.
Mange miauuer fra Birgitte samt katte
www.truetrust.dk

Fra : Ern Yoka

Dato : 31-07-01 22:12

Hej Birgitte (og andre interesserede)
Der ER faktisk en gæstebog tilknyttet den side, men da den er en del af min
datters side fremgår linket ikke (det befinder sig normalt i en frame til
venstre) Hele siten er på http://hop.to/pernille men når vi får killingerne
hjem og får taget en masse billeder laver jeg nok en helt ny side bare til
dem - og så skal jeg nok sætte en gæstebog på

Hilsen
Lisbeth

http://explorer.msn.com/intl.asp

Fra : Ern Yoka

Dato : 31-07-01 22:50

Siden ( http://www.geocities.com/hviid_jakobsen/katte.htm ) er netop blevet
beriget med det allersidste billede af Banse, vores næsten 19-årige
Havanakat. Han var træt til sidst...
Hilsen
Lisbeth

Fra : Birgitte

Dato : 31-07-01 23:16

Hej Lisbeth
Jeg har nu været inde og afsætte mit mærke i gæstebogen, hvor er det dog en
flot alder Banse opnåede. Jeg er sikker på, det har været en trofast
følgesvend og en livglad ledsagerske.
Mange miauuer fra Birgitte samt alle kattene i Dk True Trust
www.truetrust.dk