Så blev jeg skipper...
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 20:00

Det tog lidt tid, men så fandt jeg et skiv, til rimelig pris...

Så blev det endelig sommer

http://www.byrnum.dk/gallery/displayimage.php?album=8&pos=0

Mvh
Allan

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-09 20:20

"Allan" <ingen> skrev i en meddelelse
> Det tog lidt tid, men så fandt jeg et skiv, til rimelig pris...

> [...]

Tillykke.... og god sommer...

Hmm... måske du lige kan nå at komme ud her i pinsen

Mvh
JR

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 21:07

> Tillykke.... og god sommer...
>
> Hmm... måske du lige kan nå at komme ud her i pinsen

Jo, det var tanken at jeg lige kunne nå ud og se lidt af det sydfyenske ...

Perfekt vejr!

Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 17:10

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen.net.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan" <ingen> skrev i en meddelelse

> Tillykke.... og god sommer...
>
> Hmm... måske du lige kan nå at komme ud her i pinsen
>
> Mvh
> JR

Husk tørt varmt tøj .. Vandet er ikk skide varmt endnu

Erik (Som igår fandt ud af at en katamaran godt kan kæntre pga. lidt vind )

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 29-05-09 20:34

"Allan" <ingen> skrev i en meddelelse
> Det tog lidt tid, men så fandt jeg et skiv, til rimelig pris...
>
> Så blev det endelig sommer
>
> http://www.byrnum.dk/gallery/displayimage.php?album=8&pos=0

Wayfarer.. fint lille båd, den klarer også fint lidt vind tillykke med
den.

/Leon

Fra : Heikki

Dato : 30-05-09 03:02

Leon Hulstrøm wrote:

> "Allan" <ingen> skrev
>
> Wayfarer.. fint lille båd, den klarer også fint lidt vind tillykke med
> den.

I can't say I know the boat, but I have heard that some of them have done
some rather extreme sailing on the open seas. I seem to recall reading a
book about one that sailed from Scotland to Faroe to Norway... Crazy guys
to even try, but a good boat if it could bring them home...

-H