GPS tracker
Fra : Kenneth

Dato : 30-05-09 15:59

Skulle lige tage mig sammen til at finde linket igen!

http://www.smallprice.dk/product82-223.html

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 31-05-09 08:35

"Kenneth" <nys@pc.dk> writes:

> Skulle lige tage mig sammen til at finde linket igen!
>
> http://www.smallprice.dk/product82-223.html

1350Kr er jo lidt af et 'tilbud' når man kan købe den på Ebay fra
Tyskland for 95Euro inkl. accu-pack.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160326709888

(søgning på gps tracker giver masser af hits)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Kenneth

Dato : 31-05-09 09:04

> 1350Kr er jo lidt af et 'tilbud' når man kan købe den på Ebay fra
> Tyskland for 95Euro inkl. accu-pack.

Ja der er mange på market, men har du set hvor lille den er? Og der er vist
dem som er mindre men koster så også det mere!

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 31-05-09 17:42

"Kenneth" <nys@pc.dk> writes:

> Ja der er mange på market, men har du set hvor lille den er? Og der er vist
> dem som er mindre men koster så også det mere!

Har du kigget på de to links? Det burde du måske gøre inden du
udtaler dig næste gang, for der er tale om samme GPS enhed.

Kai

Fra : Jante

Dato : 31-05-09 18:38

"Kai Harrekilde-Petersen" skrev:

> Har du kigget på de to links? Det burde du måske gøre inden du
> udtaler dig næste gang, for der er tale om samme GPS enhed.

Hvor grundigt har du selv kigget på den annonce, du linker til?

Til 95 Øvro medfølger INGEN GPS Tracker, kun tilbehøret!
Den skal derimod købes separat formedelst 146 Øvro, f.eks her:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150337555013

/J

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-06-09 07:56

Jante skrev den 31 maj 2009 i

> [...]
> Til 95 Øvro medfølger INGEN GPS Tracker, kun tilbehøret!
> Den skal derimod købes separat formedelst 146 Øvro, f.eks her:

Som faktisk er en komplet identisk pakke med tracker
Formedelst øvro 146 + 4,90 i porto = 1.198 DKK
(manual på tysk og engelsk)

På "smallprice" er det 1.398 DKK incl porto for samme
(dog med dansk manual).

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk