MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse OS XP sp3 pro
Fra : Jama \"j.a.m.ande~

Dato : 30-05-09 09:45

Når jeg opretter et gendannelses punkt, f.eks. den 30 maj, så kan dette
punkt ikke findes(gendannes) når en ny mdr. er startet. Jeg har prøvet, at
trykke på den forangående mdr for at få den frem. men det kan jeg ikke, skal
der oprettes et nyt punkt for hver mdr. man kommer i? Eller er det mig der
ikke gør det på den rigtigte måde
Mvh. Jama

Fra : emjeppesen

Dato : 30-05-09 09:55

Jama "j.a.m.andersen." skrev:

>Når jeg opretter et gendannelses punkt, f.eks. den 30 maj, så kan dette
>punkt ikke findes(gendannes) når en ny mdr. er startet.

Nej

Den gemmer helt tilbage til det tidspunkt, hvor du sidst slettede dine
gendannelsespunkter, hvis du altså har husket at genoptage
overvågningen.
Du bestemmer også selv, hvor meget plads, du vil sætte af til
gendannelse under indstillinger.

Hilsen emj

Fra : Jama \"j.a.m.ande~

Dato : 30-05-09 13:48

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
> overvågningen.
> Du bestemmer også selv, hvor meget plads, du vil sætte af til

Hej jeg takker for svaret, hvis jeg har oprettet et på en bestemt dato, men
hvis jeg mdr. efter skal genoprette, og det er mdr. før, ja så jeg trykker
oppe i venster hjørne "vis mig forige mdr." ja så kan jeg ikke komme
tilbage til den mdr.
Du bestemmer også selv, hvor meget plads, du vil sætte af til
> gendannelse under indstillinger.
Jeg har bare oprettet en dato og ikke sat nogen plads speciel til det.
Jeg har ikke brugt dette ret meget, men syntes det var lettere end at lave
en Rep med R, men som sagt kan jeg ikke komme tilbage til mdr.før. og har
derfor lavet et nyt punkt hver mdr.
Det er nok mig der ikke laver det rigtig, men tak for svaret aligevel
jama

Fra : Jama \"j.a.m.ande~

Dato : 30-05-09 13:52

Fra : emjeppesen

Dato : 30-05-09 22:26

Jama "j.a.m.andersen." skrev:

> [...]
>hvis jeg mdr. efter skal genoprette, og det er mdr. før, ja så jeg trykker
>oppe i venster hjørne "vis mig forige mdr." ja så kan jeg ikke komme

Du kan kun komme tilbage til tidligere måneder, hvis der ligger mindst
1 gendannelsespunkt i måneden før.
Det tyder for mig på, at du på nuværende tidspunkt ikke har nogle
punkter fra april og derfor kan du ikke komme en måned baglæns.

Hilsen emj

Fra : Jama \"j.a.m.ande~

Dato : 31-05-09 09:01

> [...]
> Det tyder for mig på, at du på nuværende tidspunkt ikke har nogle
> punkter fra april og derfor kan du ikke komme en måned baglæns.

OK det forstår jeg tak.
Mvh.Jama