Danmarks mester i SMS
Fra : Lars Raaby

Dato : 29-05-09 15:41

Der går mindre end tre minutter mellem hver besked, når Danmarks
flittigste sms-skriver taster løs på mobiltelefonen.

Danmarksmesteren i sms sender således over 19.267 beskeder om måneden.
Det svarer til godt 642 sms'er i døgnet eller 26 styk i timen.

http://mobilsiden.dk/index.php?aId=8457

Jeg sender 26 sms om måneden....
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-05-09 16:17

Lars Raaby skrev:

> Der går mindre end tre minutter mellem hver besked, når Danmarks
> flittigste sms-skriver taster løs på mobiltelefonen.

Eftersom han vel næppe sms'er mens han sover, så går der nok
mindre. Hvis han sms'er i 16 timer i døgnet, går der i snit kun
1,5 minutter mellem hver.

--
Bertel

Fra : Nicolai

Dato : 29-05-09 17:39

> Eftersom han vel næppe sms'er mens han sover, så går der nok
> mindre. Hvis han sms'er i 16 timer i døgnet, går der i snit kun
> 1,5 minutter mellem hver.

Hvilket jo selvfølgelig er et enormt tal, men sms-grupper kan måske forklare
noget af det :)

Jeg sender ofte fodbold-nyheder til 10-15 fodboldvenner eller info til
fodboldholdet - ergo løber det hurtigt op.

Alligevel når jeg ikke meget over de 1000 / måned - så det ER lidt vildt ;)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-05-09 19:23

Nicolai skrev:

> Hvilket jo selvfølgelig er et enormt tal, men sms-grupper kan måske forklare
> noget af det :)

Og en del kan sikkert forklares med sms'er som "Okay", "Nej tak",
"Nå?" og lignende.

--
Bertel

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-05-09 21:01

> Jeg sender 26 sms om måneden....

Jeg har fordoblet mit sms i år i forhold til sidste år. Der sendte jeg fire.
I år jeg oppe på 6 allerede. I perioden 1996 til 2006 sendte jeg en.

Er telefoner ikke til samtaler

Mvh Maria

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-05-09 22:31

Maria Frederiksen skrev:

> Er telefoner ikke til samtaler

Og computere til beregninger?

Min tæller siger 95, men jeg husker ikke hvornår jeg nulstillede
den. Jeg sender vel 5 om måneden.

Sms er lige så uundværligt som mail. De ligger og venter til
modtageren har tid, og man kan altid slå efter hvornår det nu var
man skulle mødes å sån.

--
Bertel

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-05-09 06:58

> Og computere til beregninger?

Næ, hvorfor det?

> [...]
>
> Sms er lige så uundværligt som mail. De ligger og venter til
> modtageren har tid, og man kan altid slå efter hvornår det nu var

Det afhænger nok at hvordan man lever sit liv om den er uundværlig.

Mvh Maria

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 30-05-09 07:06

> Næ, hvorfor det?

> Det afhænger nok at hvordan man lever sit liv om den er uundværlig.
>
> Mvh Maria

Det samme kan så sige om mobilen, hvis man hører til dem der stadigvæk har
en fastnet telefon, og om ikke har behov for en mobil.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-09 20:47

Maria Frederiksen skrev:

> Næ, hvorfor det?

Du længes da åbenbart tilbage til de gamle dage. Da var det kun
det computere blev brugt til.

> Det afhænger nok at hvordan man lever sit liv om den er uundværlig.

Hvis det er med den på, er alting undværligt.

--
Bertel

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 20:54

Bertel Lund Hansen wrote:
> Du længes da åbenbart tilbage til de gamle dage.

Som dig og glødepærene.. Du hænger også i den "gyldne" fortid..

/Hauge

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-05-09 21:57

Bertel Lund Hansen skrev den 31-05-2009 21:47:

> Du længes da åbenbart tilbage til de gamle dage. Da var det kun
> det computere blev brugt til.

med det man kan læse rundt omkring i nyhedsgrupper, debatforaer....så
ja, så længes man nogen gange tilbage til at visser personer kun kunne
bruge deres computere til beregninger

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk