Ikke set siden 50'erne.
Fra : Joakim

Dato : 28-05-09 13:11

Som om det ikke var slemt nok at United tabte i går aftes, så tegner der sig
i dag et nyt dystert billede af dansk økonomi.

Faktisk meget værre end hidtil antaget, hvis man skal tro vismændene i Det
Økonomiske Råd.

Det korte af det lange er at vi kan forvente én lang nedtur som rækker helt
ind i 2011.

Men læs selv, hvis du tør:

http://borsen.dk/politik/nyhed/158312/

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 13:16

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message

Det er jo rendyrkede idioter.

Citat:

Samlet forventer vismændene i Det Økonomiske Råd (DØR), at
bruttonationalproduktet (BNP) falder med 2,9 pct. i år,

Forventer man noget, håber man på det sker, så at de håber BNP falder,
ja så er man da idiot.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 13:23

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> Forventer man noget, håber man på det sker, så at de håber BNP
> falder, ja så er man da idiot.

Du skal nok ikke kaste dig ud i den dybere analyse af det økonomiske
råds forudsigelser, hvis du er så sprogligt svag at du end ikke kan
finde ud at forvente har den samme betydning som "regner med", bare
med en større grad af sikkerhed.

Smut tilbage til dine boulevardaviser, og lad folk der kan læse tage
sig af resten af verden.

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 13:30

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Ordet forvente betyder ifølge Ordbog over det Danske Sprog:

Læs ned i bunden af siden, og drop dine sange fra de varme
lande. Hvis du føler trang til at synge videre, så start lige med at
finde ud af hvordan du vil forklare at ofte og altid er det samme.

Du er en taber!

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 15:43

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> writes:

> Det er sgu for nemt for dig at køre tingene af sporet. Se, nu er vi
> allerede ved at diskutere semantik i stedet for økonomi! Du er
> genial!

Det var Nobrain der startede med at diskutere semantik, frem for
økonomi.

> Med hensyn det andet, så forekommer det mig at økonomer, der IKKE
> kunne forudse finanskrisen nok heller ikke kan forudse, hvordan den
> løser sig!! Deres forudsigelser er mere rulette og "kiggen i
> bakspejl" end noget andet fornuftigt.

Der er ingen der vil lytte til en økonom der fortæller folk at de
reelt ikke har råd til afdragsfrie lån. De sidste 3-4 år har det
bestemt ikke skortet på advarsler om at det ikke kunne blive ved, men
da alle havde mere travlt med at belåne deres friværdi, blev
advarslerne ignoreret eller det der var værre.

Jeg husker stadig den mærkværdige måde folk her i gruppen tog mod
nationalbankdirektørens advarsel om at arbejdsmarkedet havde for få
ledige, og nu her et halvt års tid senere, kan vi se at han fik
ret. Men da det buldrede derudad, var der ingen der ville høre om en
for lav arbejdsløshed.

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 21:26

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> Suk nu er du nede på AHW niveau, leger du stadig med lort?

Jeg aner ikke hvad AHW mener, men hvad kan man ellers få ud af din
signatur og din adfærd?
--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 21:51

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> wrote in message

> LOL og du hyler op op manglende sproglig forståelse, ak ja det kan
> ikke være nemt at holde sig oprejst uden fødder.

Jajada Nils Bent. Du er ikke den hurtigste knallert på havnen, har
nogle initialer med N_B, hvilket gør det ret almindeligt for folk med
et mindstemål af sproglig indsigt at associere det til NoBrain. Hvis
du ikke bryder dig om det øgenavn, så underskriv dig med noget der er
til at udtale, eller hold dig til at udtale dig om emner du ved noget
om.

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 28-05-09 22:06

> Eller mangel på samme.

Du bliver nødt til at acceptere at et stort antal mennesker betragter
dig som værende dum som en dør. Om du er det i din egen
selvforståelse, er ikke væsentligt. Det væsentlige er at du må leve
med det øgenavn jeg har givet dig.
--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 29-05-09 09:30

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> Du har givet mig? så du er Frank Leegaard? (mener det var ham der
> var så fantasifuld i sin tid), skriver du også undrer andre nick end
> Frank Leegaard?

Tyv tror hvermand stjæler...

Jeg har aldrig udgivet mig for at være en anden end den jeg er, og
bortset fra at jeg har skiftet navn siden 1991, har jeg altid skrevet
under det navn jeg har. I modsætning til dig er jeg ikke bange for at
stå ved mine meninger, også udenfor denne gruppe.

--
/Wegge