Browser
stl_s 3840
arlet 2470
explorer 8 igen
Fra : Finn

Dato : 28-05-09 21:03

Hvordan får jeg menulinier, værktøjslinier og
vinduestekst til at blive dansk.
I internetindstillinger er sproget dansk
Når jeg skriver tekst i adresselinien og trykker
CTRL+ENTER kommer der .com
I ie7 kom der .dk

mvh. Finn

Fra : John Hansen

Dato : 28-05-09 22:41

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vinduestekst til at blive dansk.
> I internetindstillinger er sproget dansk
> Når jeg skriver tekst i adresselinien og trykker

Er du sikker på du har installeret den danske version, det lyder som om du
ikke har... Alt er på dansk i min IE8 og jeg får .dk ved ctrl+enter.

/John

Fra : Finn

Dato : 31-05-09 16:47

Der stod Dansk i forbindelse med download,
så jeg forstår ikke hvad der er galt.
Finn

Fra : John Hansen

Dato : 31-05-09 21:58

Næ det lyder underligt, jeg ville prøve at installere den igen fra
Microsofts side (og ikke fra en fil hvis du har den downloadet).

/John

Fra : Finn

Dato : 01-06-09 13:28

Jeg har faktisk installeret fra Microsoft hjemmesiden 2 gange.
Jeg har ikke downloadet filen til "gem", men installeret direkte.
Jeg vil prøve igen senere.
mvh. Finn