MS Windows
briani 27239
Vista SP 2 fejler installation
Fra : KentBM

Dato : 28-05-09 15:04

Windows Update finder Vista SP2 og henter filen. Men fejler ved
installation.

Min Vista Business er på engelsk. Er det lykkedes at få den (officielle)
update installeret på normal vis?

--

Kent

Fra : Steen

Dato : 28-05-09 15:35

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> installation.
>
> Min Vista Business er på engelsk. Er det lykkedes at få den (officielle)

Kommer den ikke først i Windows Update om et par uger?

--
VistaSteen

Fra : KentBM

Dato : 28-05-09 16:30

Steen skrev:
> Kommer den ikke først i Windows Update om et par uger?

Jeg trykkede på Check for updates i Control Panel, Security. Som ved
alle andre Microsoft opdateringer. Så skal der være en fejl hos
Microsoft. Jeg kører ganske normal Vista Business SP1 i engelsk version
på en Lenovo R61.

Så jeg går ud fra, at alt er i orden? Altså bortset fra, at jeg ikke kan
installere pakken. Jeg husker ikke lige fejlen, men det program som jeg
blev ledt over til hos Microsoft ville heller ikke installere.

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 28-05-09 16:47

KentBM skrev:
> Så jeg går ud fra, at alt er i orden? Altså bortset fra, at jeg ikke kan
> installere pakken. Jeg husker ikke lige fejlen, men det program som jeg
> blev ledt over til hos Microsoft ville heller ikke installere.

Jeg prøvede lige igen. Når pakken er hentet og skal installeres får jeg
fejlen

Elements not found: ERROR_NOT_FOUND(0x80070490)

Hvilket ikke rigtigt siger noget. Andet end SP2 Beta er nævnt i den
forbindelse.

--

Kent

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-05-09 00:54

Har du haft beta versionen installeret skak du først fjerne den.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : KentBM

Dato : 01-06-09 11:56

Jens Peter Karlsen skrev:
> Har du haft beta versionen installeret skak du først fjerne den.
Nej. Jeg har kun den officielle version. Men jeg undre mig over, at SP2
i frigivet version ikke var nævnt i teksten. Kun Beta.

--

Kent

Fra : Snuden

Dato : 28-05-09 20:06

On Thu, 28 May 2009 16:35:01 +0200, "Steen" <isteen+usenet@gmail.com>
wrote:

>"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen

>Kommer den ikke først i Windows Update om et par uger?

På dansk, formentlig jo. Den engelske/franske/tyske/spanske/japanske
ligger der nu.
--
Snuden