Sort menulinie i IE 8
Fra : LG

Dato : 28-05-09 08:55

Efter at have installeret IE 8 ser jeg, at menulinien foroven er kulsort, og
man kan dermed ikke læse menuerne Filer, funktioner mv.
Er der nogen der ved, hvad der kan være sket?
mvh
LG

Fra : John Hansen

Dato : 28-05-09 19:16

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og man kan dermed ikke læse menuerne Filer, funktioner mv.
> Er der nogen der ved, hvad der kan være sket?

Du skal vælge et standard Windows tema, så skulle det virke.

/John

Fra : LG

Dato : 30-05-09 14:09

"John Hansen" <johnhan@cut-mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Du skal vælge et standard Windows tema, så skulle det virke.
>
> /John

Jeg har ikke valgt noget tema. Efter nogle genstarter var det hele pludselig
som det skulle være.

mvh LG

Fra : johannes.aagaard@gma~

Dato : 07-06-09 11:47

On 30 Maj, 15:09, "LG" <leifgraver...@mail.dk> wrote:

> Jeg har ikke valgt noget tema. Efter nogle genstarter var det hele pludselig
> som det skulle være.
>
> mvh LG

Hej LG,

Jeg oplevede nøjagtigt det samme. Og det er korrekt, at det er
farvetemaet, der kan udløse fænomenet:

På Win XP højreklikker du på et ledigt sted på dit skrivebord og
vælger egenskaber. I fanen "Udseende" vælger du ud for punktet
"Vinduer og knapper" temaet "Windows XP-layout" og godkender.

Typisk Microsoft, at de overhovedet ikke ulejliger sig med nemt
tilgængeligt at publicere løsninger på dette problem, som en del
oplever.

M.v.h. Johan Aa

Fra : johannes.aagaard@gma~

Dato : 07-06-09 11:51

On 7 Jun., 19:47, johannes.aaga...@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Typisk Microsoft, at de overhovedet ikke ulejliger sig med nemt
> tilgængeligt at publicere løsninger på dette problem, som en del

Supplerende: benyt lejligheden til at prøve Firefox med de mange
fremragende pluginns eller Google Crome, der begge er hhv. hurtigere
og meget hurtigere end IE8.

/Johan Aa