Dims til at gøre en printer trådløs via US~
Fra : Frank H

Dato : 28-05-09 13:14

Jeg har en "stor" OKI C7300 V2 Farve Laser Printer.
Den har desværre kun Parallel og USB port og ikke LAN

Da den skal stå i et værelse og jeg har trødløs net med dækning i hele
huset.
Så søger jeg efter en lille nem helst billig løsning i form af en Hardware
dims til Printerens USB stik der kan gøre den Trådløs.
Altså en Trådløs USB printer modtager.
Så jeg kan sidde et andet sted i huset med min bærbare og via dennes
trådløse netkort sende til Printeren.

Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en sådan
Evt et www link

Mvh Frank

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-09 14:39

On Thu, 28 May 2009 14:14:24 +0200, "Frank H" <Ikke@nogen.da> wrote:

>Jeg har en "stor" OKI C7300 V2 Farve Laser Printer.
>Den har desværre kun Parallel og USB port og ikke LAN

...cut

>Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en sådan
>Evt et www link

Kig efter en trådløs printserver som f.eks DLink DP-G310 eller
DPR-1260...

Men vær opmærksom på at kombinationen af en tilfældig printer og en
'løs' printserver langtfra altid fungerer optimalt...

I dit sted ville jeg kigge efter en ny printer med indbygget
printserver. Den slags fungerer hver gang...

<mlr>

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 28-05-09 16:55

"Frank H" <Ikke@nogen.da> wrote in message
> [...]
> trådløse netkort sende til Printeren.
>
> Findes sådan en lille fiks dims og hvor eller hvem kan foreslå en sådan

hvorfor stiller du spørgsmålet 3 gange ??

JJ