Dell eller HP eller.....
Fra : Erik K

Dato : 28-05-09 10:12

Jeg vil have en ny computer, og valget står umiddelbart mellem HP og Dell. -
Den skal bruges til - selvfølgelig - tekstbehandling og surfing, men
derudover også til billedbehandling og videoredigering. Skal også bruges som
ekstra TV. - Ikke meget til spil - kun når børnebørnene er på besøg! - Mit
krav er en stærk, stabil PC, der giver et godt skarpt billede med god
farvedybde. - Og så skal den være rimelig lydløs!!
P.t. har jeg en 3 år gammel Acer, og den har jeg ikke været heldig med. - Al
indmaden er snart skiftet ud, herunder Acers eget bundkort, som var defekt.
(I ørvirgt et bundkort uden manual - så det gør jeg ikke igen).
Er der nogen der har et bud, der opfylder mit ønske. - Pris incl. skærm 22"
ca. 5-6000 kr.

På forhånd tak.

Erik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-09 11:02

Erik K skrev:

> Og så skal den
> være rimelig lydløs!!

Dell er (kan være?) hamrende lydløs

> Er der nogen der har et bud, der opfylder mit ønske. - Pris incl.
> skærm 22" ca. 5-6000 kr.

På Gul&Gratis er der en del Dell'er
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik K

Dato : 30-05-09 08:15

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Dell er (kan være?) hamrende lydløs

> På Gul&Gratis er der en del Dell'er
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Det var ikke lige det svar jeg havde brug for. - Det skal være en spritny PC
og ikke en brugt fra Gul & Gratis. - Sådan en har jeg jo i forvejen!

Hilsen
Erik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-05-09 02:23

Erik K

> Det var ikke lige det svar jeg havde brug for. - Det skal være en spritny PC
> og ikke en brugt fra Gul & Gratis. - Sådan en har jeg jo i forvejen!

Du kan ikke få en ny maskine incl 22" der opfylder dine behov indenfor
dit budget
God farvedybde på skærmen koster

- Peter

Fra : Erik K

Dato : 30-05-09 11:05

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
Erik K

> [...]
> og ikke en brugt fra Gul & Gratis. - Sådan en har jeg jo i forvejen!

Du kan ikke få en ny maskine incl 22" der opfylder dine behov indenfor

OK - jeg får penge retur fra SP, så jeg hæver budgetbeløbet til 8000 kr.

Hilsen
Erik

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 30-05-09 11:45

"Erik K" <erik.kirkeby@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> God farvedybde på skærmen koster
>
> - Peter
>

> OK - jeg får penge retur fra SP, så jeg hæver budgetbeløbet til 8000 kr.

Det hjælper.

Skærm:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&cs=dkdhs1&sku=198687
Det er en kanon skærm med IPS panel til 2300,- ink.. fragt.

Mogens