Mere RAM i en HP Pavilion ZV6000
Fra : Stampe

Dato : 28-05-09 08:38

Jeg har købt en 1Mb RAM blok til ovenstående bærbare, der står om den man
kan sætte 2 RAM blokke i, men jeg syntes kun der kan sidde en under
dækslet - sidder RAMne flere steder i maskinen?

Mvh
Allan

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 28-05-09 09:51

Stampe wrote:
> Jeg har købt en 1Mb RAM blok til ovenstående bærbare, der står om den
> man kan sætte 2 RAM blokke i, men jeg syntes kun der kan sidde en under
> dækslet - sidder RAMne flere steder i maskinen?

Ja, der sidder højst sandsynligt et mere under tastaturet.
Jeg bruger typisk en smørebrødskniv til at løsne det.

Fra : Stampe

Dato : 28-05-09 10:12

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:gvlj9h$2hbp$2@newsbin.cybercity.dk...

> Ja, der sidder højst sandsynligt et mere under tastaturet.
> Jeg bruger typisk en smørebrødskniv til at løsne det.

Takker kikker

Mvh
Allan

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-06-09 09:55

Stampe wrote:

| Jeg har købt en 1Mb RAM blok til ovenstående bærbare, der står om
| den man kan sætte 2 RAM blokke i, men jeg syntes kun der kan sidde
| en under dækslet - sidder RAMne flere steder i maskinen?

Prøv at kikke på kingstons ram-konfigurator, jeg mener at kunne huske at den
også har monterings-råd.

med venlig hilsen

Peter Larsen