WebSMS osv hos TDC?
Fra : Z

Dato : 27-05-09 07:58

Jeg er en Bibobkunde som skal ud og have mig en ny telefon.
Da Bibob desværre ikke har tilskudsmobiler, ser det ud som om jeg skal
ud og have nyt selskab.

TDC er i denne forbindelse billigst, men jeg er flittig bruger af Bibobs
og (tidligere) Telmores WebSMS og SMS-programmer. Findes der noget
lignende hos TDC?

Ellers ser det ud som om jeg må betale lidt mere for at få det med :(

Fra : Hauge

Dato : 27-05-09 08:20

Hej
Z wrote:
> TDC er i denne forbindelse billigst, men jeg er flittig bruger af
> Bibobs og (tidligere) Telmores WebSMS og SMS-programmer. Findes der
> noget lignende hos TDC?

Nu kender jeg ikke den websms du her omtaler, men jeg bruger selv Coolsms
til sms via web, og har brugt dem i *mange* år, og fungerer altid perfekt.
De har en gratisudgave, hvor der er en reklamebanner i bunden af de sms'er
man sender, ellers koster de vist 20 øre/stk. hvis man vil undgå det.
http://coolsms.dk

Mvh Hauge