Mon ikke
Fra : /Peter

Dato : 27-05-09 13:59

de venstreorienterede fjolser mister et par stemme ved at deres yngel begår
hærværk mod rivalerne....
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1705669.ece

Fra : Rea721

Dato : 27-05-09 14:13

/Peter <pgh@wer.nn> wrote:
> de venstreorienterede fjolser mister et par stemme ved at deres yngel
> begår hærværk mod rivalerne....
> http://jp.dk/indland/indland_politik/article1705669.ece

Nej det tror jeg nu ikke. Det drejer sig jo om nogle unge mennesker der blot
bliver misforstået....og ytre sig på den måde...det er helt ok i de "røde"
lejre.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 27-05-09 15:04

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det tror jeg nu ikke. Det drejer sig jo om nogle unge mennesker der
> blot bliver misforstået....og ytre sig på den måde...det er helt ok i de
> "røde" lejre.
>

> --

De muhamedanske overskudsmennesker er uden for dansk lovgivning og moral.
De skal ikke tage hensyn til den danske befolkning, de bliver tudet ørene
fulde med på de integrationsmøder de er på en gang imellem.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 16:56

On Wed, 27 May 2009 14:58:46 +0200, /Peter wrote:

> de venstreorienterede fjolser mister et par stemme ved at deres yngel begår
> hærværk mod rivalerne....
> http://jp.dk/indland/indland_politik/article1705669.ece

Det viser bare at den yderste venstrefløj er IMOD ytringsfrihed for alle.
Intet nyt i det.