Et spørgsmål til de "erfarne" sejlere (sej~
Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 20:20

Hej

Jeg mangler en gennemføring til min bom, den ser sådan ud:

http://www.gratisupload.dk/download/29493/

Hvad hedder sådan en og hvor finder man sådan en fyr?

Og 4stk 8mm rust- og syrefaste skruer med kærv og linsehovede ca. 15mm
lange, hvor?

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : harding@larsen.tdcad~

Dato : 27-05-09 15:02

Det hedder en lineløber
Den og skruerne fåf i udstyrsforretningerne.

mvh/Harding

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-05-09 22:39

<harding@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Det hedder en lineløber
Den og skruerne fåf i udstyrsforretningerne.

Lineløber, tak for det!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!