Serienummer på Møring 21
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 11:16

Jeg er den glade ejer af en Møring 21 fra 1981.
Hvordan mon jeg finder serienummer/skrognummer på den?
Agterspejlet er undersøgt udvendigt og indvendigt, og jeg finder ingen plade
ved styrepulten, hvor nummeret er indgraveret.
--
) Hilsen
( Per T.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 13:47

"Thomsen Kolding" <news(A)perthomsenDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Agterspejlet er undersøgt udvendigt og indvendigt, og jeg finder ingen
> plade ved styrepulten, hvor nummeret er indgraveret.

Hej Per,

kig i motorrum, sump eller lignende - der plejer sådan noget skidt at
befinde sig

venlig hilsen

JN

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 14:10

> [...]
> Agterspejlet er undersøgt udvendigt og indvendigt, og jeg finder ingen
> plade ved styrepulten, hvor nummeret er indgraveret --

Det er set i nogen både at det sidder helt ude i stævnen (indvendig)

Hvem har egentlig bygget den Møring 21 - synes ikke jeg har set den i
Bådrevyerne for de årgange -

per

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 16:08

> Det er set i nogen både at det sidder helt ude i stævnen (indvendig)
>
> Hvem har egentlig bygget den Møring 21 - synes ikke jeg har set den i
> Bådrevyerne for de årgange -
>
> per

Tak for svarene - jeg checker torsdag formiddag i stævn og sump
Møring 21 blev bygget i 1981 af Møre Båtbyggeri AS, Kristiansund i Norge.
Tidligere hed firmaet Myra Boats, og indtil 1980 hed bådene derfra Myra.
--
) Hilsen
( Per T.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 13:04

>kig i motorrum, sump eller lignende - der plejer sådan noget skidt at
>befinde sig

Uha sikke en blæst i dag. Det var ikke let at kravle rundt i båden på jagt
efter serienummeret. Desværre gav anstrengelserne intet resultat. Jeg vil
prøve at finde ud af, om Møre Båtbyggeri stadig findes - måske kan de
hjælpe. Eller måske kan jeg finde en Myra-ejer, som kan hjælpe ...
--
) Hilsen
( Per T.