Buzzer til VP 2001
Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 27-05-09 01:50

Hej NG

Jeg har en VP 2001 fra 86, der er i instrument panelet, en lydgiver
der angiveligt skulle larme hvis motor temp bliver for høj, denne
virker ikke, jeg har pillet den ud, og fundet ud af hvad den hedder,
der er en "sonitron sc 235 B" er der nogen der ved hvor jeg kan få en
sådan, på nettet kan jeg godt finde den, men det virker som om jeg
skal være en fprretning inden for elektronik, for at kunne købe den.
Ved godt at min lokale båd udstyrs pusher sikkert kunne skaffe den,
men så ved jeg også at prisen nok vil være noget nær det dobbelte +

God vind
Torben
Pd 57 Sirius

Fra : Bitnissen

Dato : 27-05-09 09:09

Hej Torben

Det gamle Århus Radio Lager er blevet til elfa

https://www1.elfa.se/elfa~dk_da/b2b/catalogstart.do?tab=catalog

https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/webroot/Z_DATA/03778909.pdf

Søg på sonitron i kataloget - forskellen i 235 A og 235 B er lyden

/Jimmi

Fra : Steffen Skov

Dato : 27-05-09 09:07

Hej
Elektronik-lavpris, Vesterbrogade, Århus har et sortiment i Buzzere:
http://elektronik-lavpris.dk/advanced_search_result.php?keywords=buzzer&search_in_description=1
Hilsen Steffen

Fra : HH

Dato : 27-05-09 06:59

Det skal vel være den til 12V DC 50mA:

Buzzer 12mm PC 12VDC 50mA 85dB
Varenummer: PB12N23P12Q

til 18kr er det i hvert fald et forsøg værd, den kan sikkert bare
sættes i en klat Sika............ og have to ledninger loddet på.

Hans-Henrik