Software til opsætning af html-mails
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 27-05-09 18:04

Hej gruppe

Hvilke programmer kan I anbefale til opsætning af tekst og grafik i html
til mail (til udsendelse af nyhedsbreve)? Gerne gratis eller billige.

Mvh,
Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Max

Dato : 27-05-09 20:18

Hej Mikkel

> Hvilke programmer kan I anbefale til opsætning af tekst og grafik i
> html til mail (til udsendelse af nyhedsbreve)? Gerne gratis eller
> billige.

Word eller Publisher kan jo bruges, men Stones Webwriter er
også en mulighed, bruger den selv til at opsætte mail skabeloner.

http://www.webwriter.dk/

--
Mvh Max

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 03-06-09 20:16

Max escribió:
> Hej Mikkel

> Word eller Publisher kan jo bruges, men Stones Webwriter er
> også en mulighed, bruger den selv til at opsætte mail skabeloner.
>
> http://www.webwriter.dk/

Jeg vil helst ikke bruge Word, da html-koden det program danner er meget
tung og rodet.

Jeg var ikke klar over at Publisher kunne gemme i html.

Webwriter har jeg tidligere brugt, det er et udmærket program. Men
hvordan gør jeg når opsætningen i html skal tilpasses en email (og ikke
en webside) så alle billeder vises korrekt osv.? Det er længe siden jeg
har rodet med det, så jeg tager gerne mod et hint

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/