Acer Vuego C310U scanner driver XP? Vuesc~
Fra : Preben Larsen

Dato : 27-05-09 16:28

hej
jeg faldt over et Prg til scannere VUESCAN fra HAMRICK.com
her står min gamle scanner listet som værende anvendelig,
Det er en Acer Vuego C310U USB scanner
Kan man forestille sig at de i disse tider forudsætter at man ikke bruger XP
eller nyere
Selv om de skriver de understøtter 1200 scannere..
(jeg har ikke fundet en original driver til XP )
mvh
Preben

Fra : Pico

Dato : 27-05-09 22:28

Preben Larsen wrote:
> [...]
> bruger XP eller nyere
> Selv om de skriver de understøtter 1200 scannere..
> (jeg har ikke fundet en original driver til XP )

Jeg har brugt programmet til datterens oldgamle Agfa skanner og Vista, det
virker udemærket. Der er dog det lille problem at USB kablet skal sidde
direkte i maskinen, det virker ikke med en hub, det er der vist ikke ret
mange skannerprogrammer der gør.
--
MVH
Pico

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-05-09 14:21

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidde direkte i maskinen, det virker ikke med en hub, det er der vist
> ikke ret mange skannerprogrammer der gør.

Skal jeg bruge min gamle Canon scanner snupper jeg da lige usb stikket i
printeren og plugger i og det virker også gennem hubben
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Preben

Dato : 29-05-09 08:22

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> virker udemærket. Der er dog det lille problem at USB kablet skal sidde
> direkte i maskinen, det virker ikke med en hub, det er der vist ikke ret
Hej Pico
Kan Agfa scanneren genkendes af Vista
Jeg kan nemlig ikke få c310U genkendt af XP
måske det er derfor, det ikke duer Men nu er det forsøgt..
mvh
Preben