FF 3.5
Fra : Per H

Dato : 26-05-09 19:58

Er Firefox 3.5 ude?

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-09 20:04

Per H skrev:

> Er Firefox 3.5 ude?

Lad mig se ...

Hjælp - Tjek for opdateringer - lede, lede - Firefox 3.0.10

Næ.

--
Bertel

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-05-09 20:23

> Lad mig se ...
>
> Hjælp - Tjek for opdateringer - lede, lede - Firefox 3.0.10
>
> Næ.
>
> --
> Bertel

La' mig nu se....lede det rigtige sted: http://www.mozilla.com/en-US/
Jo - søreme - eller i det mindste 3.5 Beta 4.
Tæt på men alligevel ikke helt endnu

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-09 22:15

Jesper Hedegaard skrev:

> La' mig nu se....lede det rigtige sted: http://www.mozilla.com/en-US/

Jeg lod skam Firefox om selv at lede. Mere rigtigt kan det vel
ikke blive?

> 3.5 Beta 4.

Det er jo nok forklaringen på at den ikke hentes ved en
almindelig opdatering

--
Bertel

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 26-05-09 22:58

Bertel Lund Hansen escribió:

> Jeg lod skam Firefox om selv at lede. Mere rigtigt kan det vel
> ikke blive?

Jo, der er ofte en forsinkelse så opdateringer kan downloades manuelt
længe inden de findes via den automatiske opdatering. Det gælder
produkter fra Mozilla, Windows og mange andre.

> Det er jo nok forklaringen på at den ikke hentes ved en
> almindelig opdatering

Nej.

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Leif Neland

Dato : 26-05-09 23:35

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Nej.

Jo

En almindelig opdatering bør ikke hente en betaversion.

Med mindre man allerede kører en tidligere betaversion.

Leif

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 27-05-09 04:09

Leif Neland escribió:

> Jo
>
> En almindelig opdatering bør ikke hente en betaversion.
>
> Med mindre man allerede kører en tidligere betaversion.

Det jeg skrev er, at en "almindelig opdatering" ikke henter en spritny
opdatering (beta eller ej).

Mikkel

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-05-09 22:19

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg skrev er, at en "almindelig opdatering" ikke henter en spritny
> opdatering (beta eller ej).
>
> Mikkel

Tillad mig at citere den del af mit indlæg, som du kommenterede med den
fyldestgørende kommentar: "Nej".
Citat:

Hvorfor svarer du nej til det ??
Læser du ikke før du svarer eller hvor er du uenig ?

Senere i tråden gentager du det, jeg skrev, som du svarede nej til ??

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 28-05-09 00:45

Jesper Hedegaard escribió:
> "Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Tillad mig at citere den del af mit indlæg, som du kommenterede med den
> fyldestgørende kommentar: "Nej".

Det er dig, der er forvirret eller ikke læser ordentligt efter, for jeg
har ikke svaret på noget indlæg fra dig.

> Citat:
>
> Hvorfor svarer du nej til det ??

Fordi det ikke er en fyldestgørende forklaring.

> Læser du ikke før du svarer eller hvor er du uenig ?

Det fremgår af mit citat ovenfor.

> Senere i tråden gentager du det, jeg skrev, som du svarede nej til ??

Jeg har ikke svaret nej til noget du har skrevet.

Mikkel

Fra : Per H

Dato : 26-05-09 20:23

On Tue, 26 May 2009 21:04:12 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Lad mig se ...
>
>Hjælp - Tjek for opdateringer - lede, lede - Firefox 3.0.10

ja den har jeg tjekket.

derfor kan den godt være i en beta, det er tidligere set.
Der reklameres med den på facebook.

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-09 22:16

Per H skrev:

> derfor kan den godt være i en beta, det er tidligere set.

Jo, men når du spørger om den er ude uden yderligere forklaring,
så regner jeg med at det er den færdige version du mener.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 26-05-09 20:25

> [...]
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Lad mig se ...
>
>Hjælp - Tjek for opdateringer - lede, lede - Firefox 3.0.10

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.5b4/releasenotes/

per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-05-09 21:35

Per H skrev:
> Er Firefox 3.5 ude?

Den forventes udsendt i sidste halvdel af juni.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Firefox-guide:

Fra : Per H

Dato : 26-05-09 22:23

On Tue, 26 May 2009 22:35:00 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Den forventes udsendt i sidste halvdel af juni.

Kan stadig ikke se DBA. korekt.

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-05-09 22:30

Per H skrev:

> Kan stadig ikke se DBA. korekt.

Det kan jeg i ff 3.0.10, eller i hvert fald som de har kodet den til at
skulle vises, hvilket jeg forventer er korrekt visning - ellers har de
nogen skodprogrammører på dba.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-09 22:30

Per H skrev:

> Kan stadig ikke se DBA. korekt.

Hvad er der galt med visningen? Hos mig ser den rigtig ud i
Firefox. I Opera er den flere meter høj med en masse tom plads.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 26-05-09 22:39

On Tue, 26 May 2009 23:30:09 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Hvad er der galt med visningen? Hos mig ser den rigtig ud i
>Firefox. I Opera er den flere meter høj med en masse tom plads.

Nu har jeg skiftet til 3.0.10 igen, og hvis man ser denne side.f.eks
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=21800

mangler jeg i FF de sidste ca 10% af bunden i hver linie.

Går jeg til annoncevisning i billed, mangler der en hel linie i hver
annoncetekst.

I IE er der ingen problemer.

per

Fra : Leif Neland

Dato : 26-05-09 23:43

Per H skrev:

> [...]
>
> mangler jeg i FF de sidste ca 10% af bunden i hver linie.
>
> Går jeg til annoncevisning i billed, mangler der en hel linie i hver

Det er noget lokalt hos dig.

Det ser fint ud hos mig, jeg mangler intet.

Heller ikke hvis jeg zoomer ind/ud. ctrl-musehjul eller ctrl +/-

DOG! Hvis jeg vælger "zoom kun tekst", så udvider teksten sig, men
kasserne ikke gør. Og så er det jo klart at teksten ikke kan være der.

Så det er en fejl-40

Leif

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 27-05-09 06:13

Leif Neland skrev:

> DOG! Hvis jeg vælger "zoom kun tekst", så udvider teksten sig, men
> kasserne ikke gør. Og så er det jo klart at teksten ikke kan være der.

Klart og klart...
Det skyldes at de har defineret en fast højde på linjerne (13px),
hvilket jeg personligt har svært ved at se nogen grund til at gøre.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Per H

Dato : 27-05-09 08:35

On Wed, 27 May 2009 00:43:06 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Det er noget lokalt hos dig.

Øv . har ellers prøvet en masse forskellige indstillinger, i FF
skrifttyper, men uden held.

per

Fra : Leif Neland

Dato : 27-05-09 12:43

Per H skrev:

> Øv . har ellers prøvet en masse forskellige indstillinger, i FF
> skrifttyper, men uden held.

Har du prøvet at slå "Vis -> Zoom -> Zoom kun tekst fra?

Har du valgt en "underlig" font?

Leif

Fra : Per H

Dato : 27-05-09 15:27

On Wed, 27 May 2009 13:42:34 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Har du prøvet at slå "Vis -> Zoom -> Zoom kun tekst fra?

Ja det hjalp ikke noget.

>Har du valgt en "underlig" font?

Times new Roman.

ogder er hak i alle 4 kasser højere oppe,

og i "avancerede" har jeg hak i "tillad sider at vælge deres egne
skriftyper, istedet for mine egne valg"

Og ellers

Skriftyper = Vestlig

proportional = Serif
Serif= Times new roman
Sans-serif = Arial
Monospatieret = Courier

størelser 15 alle steder.

standard tegnkodning = Vestlig (ISO-8859-1)

per