Flytte Software
Fra : René

Dato : 25-05-09 13:54

Hejsa

Jeg vil lige høre om det er muligt at få overført de spil og programmer jeg
har hentet (og mange gange betalt for) fra min gamle SE W810i til min nye
W595.
Programmerne ligger på memorysticken på W810i'eren, men jeg kan ikke rigtigt
finde dem når jeg kigger på kortet via PC Suiten.

Nogen der kan hjælpe mig.

mvh.
René

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-05-09 23:28

René skrev:

> jeg kan ikke
> rigtigt finde dem når jeg kigger på kortet via PC Suiten.
>
> Nogen der kan hjælpe mig.

Kan du ikke se dem hvis du sætter det medfølgende kabel i, vælger
"Filoverførsel" og så finder mobilen via "Denne computer"?

Jeg har osse en W810 og dér kan jeg se det meste.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : René

Dato : 26-05-09 07:28

> [...]
> "Filoverførsel" og så finder mobilen via "Denne computer"?
>
> Jeg har osse en W810 og dér kan jeg se det meste.

Hej Hans

Jeg har prøvet, og kan ikke finde det, hverken på tlf eller memorystick.
Måske er det fordi at softwaren er beskyttet på en eller anden måde ?
Det er irriterende at Sony har valgt et nyt type kort at putte i
telefonerne, så man ikke bare lige kan flytte det hele over.

Mvh
René

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-05-09 08:19

René skrev:

> Jeg har prøvet, og kan ikke finde det, hverken på tlf eller
> memorystick. Måske er det fordi at softwaren er beskyttet på en eller
> anden måde ?

Okay

> Det er irriterende at Sony har valgt et nyt type kort at
> putte i telefonerne, så man ikke bare lige kan flytte det hele over.

Tjae...og du har vel ikke en kortlæser?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : René

Dato : 26-05-09 08:40

> Okay

> Tjae...og du har vel ikke en kortlæser?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk
Doh!!!
Jo.. jeg kom i tanke om at jeg både har kortlæser og en "converter" fra Sony
Mem stik pro duo :D så nu fandt jeg filerne.
De er åbenbart beskyttet godt i Sony's software

Så skal jeg bare se om jeg kan få det over på den nye 'fon
Tak for hjælp so far!

Mvh René

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-05-09 08:50

René skrev:

> Så skal jeg bare se om jeg kan få det over på den nye 'fon

Hæ hæ - ved at fx. den kommende W995 er nemmere at lægge i hvert fald
musik på, så dét...

> Tak for hjælp so far!

Anytime!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : René

Dato : 26-05-09 09:11

> Hæ hæ - ved at fx. den kommende W995 er nemmere at lægge i hvert fald
> [...]
Ja det gik jo så let nok med at få softwaren af kortet. og over på det nye
kort. Men .. Så skal det bare lige hittes så telefonen også kan installere
det.. hmm

Ideer anyone ?

Mvh
René

Fra : Chano Andersen

Dato : 26-05-09 21:23

René wrote:
> [...]
> kort. Men .. Så skal det bare lige hittes så telefonen også kan installere

Licenserne til softwaren er låst til telefonen, så du skal ikke regne
med at du kan få det til at fungere på en anden mobil.. Længe leve DRM..

- Chano Andersen

Fra : René

Dato : 27-05-09 06:24

> Licenserne til softwaren er låst til telefonen, så du skal ikke regne med
> at du kan få det til at fungere på en anden mobil.. Længe leve DRM..
>
> - Chano Andersen

Ja jeg tænkte nok at der kunne blive sådan noget. æv altså, når jeg faktisk
har betalt "mange penge" for de spil mv.
//René

Fra : Chano Andersen

Dato : 28-05-09 19:32

René wrote:

> Ja jeg tænkte nok at der kunne blive sådan noget. æv altså, når jeg faktisk
> har betalt "mange penge" for de spil mv.

Du kan jo forsøge at kontakte dem der har solgt dig spillene, og høre om
i kan finde ud af et eller andet, men du skal ikke regne med det er en
mulighed.

- Chano Andersen

Fra : René

Dato : 29-05-09 07:11

> Du kan jo forsøge at kontakte dem der har solgt dig spillene, og høre om i
> kan finde ud af et eller andet, men du skal ikke regne med det er en
> mulighed.
>
> - Chano Andersen

Jeg tror bare at jeg opgiver det. Det hele (stort set) er hentet hos SE

Mvh
René