5800 mobil
Fra : Dennis Jensen

Dato : 24-05-09 17:23

Hej i gruppen

Jeg har købt en nokia 5800 og jeg er tilfreds med den, men der er lige et
par ting jeg bedre kunne lide ved min anden nokia.

Når jeg indtastede en fødseldag i kalender skrev man hvad år personen var
født i, og der stod så hvert år hvor gammel personen blev, men det synes jeg
ikke at jeg kan finde på 5800 ???

Når jeg satte den gamle nokia på lydløs vibrerede den ved opkald og sms, det
gør 5800 ikke???

Er der mon en som har fundet ud af hvordan man gør? kan ikke se det i
brugsforvirringen...

Vh.
Me&My

Fra : Johnny

Dato : 24-05-09 18:21

"Dennis Jensen" <fam.jensen@elvis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør 5800 ikke???
>
> Er der mon en som har fundet ud af hvordan man gør? kan ikke se det i

Du skal ind i profiler og der tilpasse lydløs.
Min står til at vibrere under lydløs, så det kan den godt.

Johnny

Fra : Dennis Jensen

Dato : 25-05-09 18:07

Hej Johnny

Mange tak skal du ha', du har vel ikke også opskriften på den med
kalenderen?

Vh.
Me&My

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-05-09 20:06

Den 24.05.2009 skrev Dennis Jensen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Når jeg indtastede en fødseldag i kalender skrev man hvad år personen var
> født i, og der stod så hvert år hvor gammel personen blev, men det synes jeg
> ikke at jeg kan finde på 5800 ???

Det kan man ikke i 5800. Du kan oprette en Årsdag, og så skrive fx.
01-06-1990. Så kan man altid gå ind og se hvornår personen er født ved
at åbne emnet. Men beregne alder kan den ikke
Lars Klintholm

Fra : Me&My

Dato : 27-05-09 15:11

Hej Lars
Ja det er også det jeg er kommet frem til...Men tak for svaret

Me&MY

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 08:28

> [...]
> født i, og der stod så hvert år hvor gammel personen blev, men det synes

Det er nemlig dødirriterende!
Men man kan faktisk købe sig til funktionen.
Programmet Best Birthday koster ca.55-60 kr. og kan proves gratis først.

http://www.smartphoneware.com/birthday-for-s60-5th-edition-product.php

Det er ikke helt som i tidligere Nokiamobiler, men absolut brugbart.

Venligst
Claus
-som ikke har nogen relation til programudvikleren
men bare har købt programmet.