tcp kåbe
Fra : Brian

Dato : 24-05-09 17:45

Hej

Er der en der ved hvor jeg kan få dele til min TCP-kåbe til Suzuki gs500?
Jeg mangler den del der ligger lige under speedometer/omdrejningstæller, og
dækker af ud til forlygten..

Eller hvis der blot er en herinde der har en liggende.... billigt....

--Brian

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-05-09 18:34

"Brian" <not@me.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> og dækker af ud til forlygten..
>
> Eller hvis der blot er en herinde der har en liggende.... billigt....

Stumper er nok sjældne at finde - alle vil som regel have hele kåben.
Måske en hugger kunne have sådan noget - ellers er Five Star kåben 99% magen
til - forskellen er navnet, der er brøndt i kåbeglasset
Da jeg købte sådan en kåbe i '99 var det et firma ved navn Green Frog i
tyskland, der leverede den.
Måske de kan levere stumpen ?
www.jfmotorsport.de
Jeg kan ikke lige finde kåben der, men prøv at skrive til dem - måske de har
dele stadig.

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller