Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indscanning af frihåndstegning
Fra : anna

Dato : 26-05-09 00:00

Hej
Måske lige et på kanten spørgsmål, men hvor kan man få scannet en
karikaturtegning ind således den kan udskrives på et storformatprinter.
Tegninger er i cirka 60 80 cm i størrelse.
Jeg er bosidende på Fyn.
Venlig hilsen
Poul Nielsen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-05-09 09:27

"anna" <svetlana@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> karikaturtegning ind således den kan udskrives på et storformatprinter.
> Tegninger er i cirka 60 80 cm i størrelse.

Hej

Hvad med at affotografere den, gå udendørs og brug et lyst gråvejr som lys
på tegningen, sørg for at kameraet et helt lige ud for tegningens center.

Manuel belysning er et must for ikke det hele bliver gråt i gråt!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 13:16

> [...]
> karikaturtegning ind således den kan udskrives på et storformatprinter.
> Tegninger er i cirka 60 80 cm i størrelse.

Prøv at kigge efter Lyskopiering i telefonbogen.

Evt en afdeling af Rank Xerox eller lignende i din omegn.

Eller et Kodak kopilaboratorium, eller nogen, i området,
som har en rimelig stor kopimaskine ( Deraf Kodak )
Da de ofte har været på datamesserne, med et mirakel af en kopimaskine.

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-09 13:17

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> wrote:

> Rank Xerox

Det har de ikke heddet siden 1997 ;)

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 13:43

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det har de ikke heddet siden 1997 ;)
>
> /thomas

Skidt, så hedder de nok noget andet....
Det er ikke lige nogen jeg løber på dørene :)

M.V.H....Benny..