manglende autofuldførelse i IE8
Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 25-05-09 23:17

Den sidste opdatering fra MS installerede IE8 på min PC. Nu virker
Autofuldførelse i adresselinien ikke længere. Jeg kan fjerne og sætte
fluebenet i "Brug indbyggget autofuldførelse (uden for Internet
Explorer)" under Avancerede Internetindstillinger uden den ringeste
virkning.
Hvad betyder det kryptiske "uden for Internet Explorer" og hvordan får
jeg autofulførelse tilbage?

mvh
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 08:19

Husk at Microsoft produkter ALTID er BETA, og Google skriver "altid"
på deres produkter at de er BETA, men som oftest fejlfri.

Fra : John Hansen

Dato : 27-05-09 22:22

"Niels U. Kristiansen" <niels.u.kristiansen@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4a1b18ee$0$25197$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> under Avancerede Internetindstillinger uden den ringeste virkning.
> Hvad betyder det kryptiske "uden for Internet Explorer" og hvordan får jeg

Tror du leder efter autofuldførelse under
funktioner/internetinstillinger/indhold.

/John