MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Rabat på Windows 7?
Fra : Morten

Dato : 25-05-09 08:44

Hej.

Er der nogen der har hørt, om - og hvornår - Microsoft evt. tilbyder rabat
på senere køb af Windows 7, hvis man køber en pc med Vista?

Jeg kan ikke hitte noget om emnet - måske leder jeg ikke de rigtige steder?

Mvh.
Morten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-05-09 12:36

Det kan være at der kommer sådan et tilbud når vi kommer tættere på en
release dato.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 25-05-09 12:47

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Det kan være at der kommer sådan et tilbud når vi kommer tættere på en
> release dato.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

Kunne det ikke blot tænkes, at der kommer en version, der opgradereer
windows vista?

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-05-09 15:08

Det er helt sikkert at der kommer det. Har dog ikke noget med det
andet at gøre.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Preben Larsen

Dato : 25-05-09 16:26

> Det er helt sikkert at der kommer det. Har dog ikke noget med det
> andet at gøre.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

HEj
Jeg har set noget SA Software assurence til ca 150,-
for at få opdateret en ny Vista til Windows 7
ved dog ikke om det er generelt eller kun intitutioner = skoler
mvh
Preben

Fra : J

Dato : 25-05-09 16:51

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at få opdateret en ny Vista til Windows 7
> ved dog ikke om det er generelt eller kun intitutioner = skoler

Hvad tror du selv?

Fra : Mr.X

Dato : 26-05-09 00:48

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad tror du selv?
Tja - nogen tror på gud andre Allah, jeg hælder mest til nisser.
Hvad tror du selv på?
Tror du på, at dit svar kan bruges til en skid?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-05-09 08:00

Mr.X skrev:

> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
> Tja - nogen tror på gud andre Allah, jeg hælder mest til nisser.
> Hvad tror du selv på?
> Tror du på, at dit svar kan bruges til en skid?

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Morten

Dato : 25-05-09 21:37

> Det kan være at der kommer sådan et tilbud når vi kommer tættere på en
> release dato.

Tja, vi må blot vente og se. Jeg kan næsten udlede, at der ikke er sådan
noget på tapetet endnu.

Mvh.
Morten