MS Windows
briani 27239
Windows 7
Fra : Jesper G

Dato : 25-05-09 06:23

Hvornår forventes Win 7 at blive frigivet på Dansk ( Altså Salgsversionen ?

Jeg prøvekøret i øjeblikket den sidste nye Beta ( som på en eller anden måde
er på 90 % Dansk)

Den køre bare perfekt og jeg er ikke stødt på nogle problemer.
Ikke andet end jeg eks ikke kan trække en genvej som kontrolpanel ned i
proceslinjen til venstre

Mvh Jesper

Fra : emjeppesen

Dato : 25-05-09 07:34

Jesper G skrev:

>Ikke andet end jeg eks ikke kan trække en genvej som kontrolpanel ned i
>proceslinjen til venstre

Det kan man heller ikke i XP.

Hilsen emj

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-05-09 07:44

emjeppesen skrev:

> Det kan man heller ikke i XP.

Men i "Hurtig start" går det
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Dr.Xerox

Dato : 25-05-09 08:43

"Jesper G" <Abc@no.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvornår forventes Win 7 at blive frigivet på Dansk ( Altså Salgsversionen
> ?

Den skulle iflg. et rygte, komme inden jul.
http://www.itsvar.dk/jcs/news/13/1.aspx?id=9491&src=nyhed

> Jeg prøvekøret i øjeblikket den sidste nye Beta ( som på en eller anden
> måde
> er på 90 % Dansk)

Jeg prøvekører også Win7, jeg har fjernet reklamen nede i højre side af
skærm,
samt lagt Windows Mail ind i den, så jeg kan bruge news og mail
som i XP med OE m.m.

> Den køre bare perfekt og jeg er ikke stødt på nogle problemer.
> Ikke andet end jeg eks ikke kan trække en genvej som kontrolpanel ned i
> proceslinjen til venstre

Ingen problemer i det, som sådan, hvis du kan leve med Hyperlinks i
proceslinien
Opret Hyperlinks i proceslinien og træk Kontrolpanel ned i den, omdøb den,
og fjern teksten Genvej.

Mvh. Poul

Fra : Benny

Dato : 25-05-09 22:32

Hvor har du fundet Windows mail på Dansk til download? jeg har brugt
hele dage og har ikke fundet det endnu. Kører W7RC UK.
Benny

Fra : Dr.Xerox

Dato : 25-05-09 22:54

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor har du fundet Windows mail på Dansk til download? jeg har brugt hele
> dage og har ikke fundet det endnu. Kører W7RC UK.
> Benny
Windows Vista
Mvh. Poul

Fra : Jan Riber

Dato : 26-05-09 22:48

> [...]
> Hvor har du fundet Windows mail på Dansk til download? jeg har brugt
> hele dage og har ikke fundet det endnu. Kører W7RC UK.

Jeg kopierede filerne fra w-mail mappen, inkl. DK-pakke, på min Vista
installation

Der er også sprogpakke til w-mail i de udmærkede links Tailstriker
omtaler den 23. i denne gruppe.

Før du installerer w-mail på Windows7 bør du måske læse dette indlæg:
http://www.vistax64.com/general-discussion/191729-enabling-windows-mail-windows-7-a.html

Sådan som linket beskriver, har jeg installeret det.
Lidt bøvlet, men det virker..

Vh. Jan

Fra : Benny

Dato : 27-05-09 00:20

Jeg har ikke gemt min gamle udgave af Vista(windows.old). min harddisk
var fuld og den blev slettet.

Jeg skal bruge WM til NG og intet andet. bruger i øjeblikket
Yhunderbird, men vil godt tilbage til WM.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 27-05-09 10:19

> Jeg har ikke gemt min gamle udgave af Vista(windows.old). min harddisk var
> fuld og den blev slettet.

Den ligger her:

http://www.sendspace.com/file/ud69u3

Mvh. Poul