MC Garagen Aalbæk ....
Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-09 09:26

Er netop blevet kontaktet af køberen af min XT - Den jeg solgte til Kurt
Andersen (indehaver af MC Garagen) for en måned siden ....(At han har været
4uger om at få den omregistret kan jeg leve med ...)

Men det "sjove" er at motoren nu kun har gået 40000 - Den havde gået næsten
68000km da jeg solgte den for en måned siden ...
http://mcgaragen.dk/mc/XT600Z.htm

Køber havde fundet mine billeder på motorcykelgalleri.dk og spurgte om det
kunne passe at det var den cykel han havde købt i Skagen ... Jeg har lavet
en slutseddel da jeg solgte den så den nyeste ejer kan nemt bevise at der er
løjet om km tallet. Spørgsmålet er om han kan gøre så meget ved det, andet
end at fortælle HØJT om det ...

Men jeg bliver lidt pissed af sådan noget svineri ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-05-09 12:29

Anders Majland skrev:
> [...]
>
> Men det "sjove" er at motoren nu kun har gået 40000 - Den havde gået
> næsten 68000km da jeg solgte den for en måned siden ...

Måske han har bakket dewn hjem

> [...]
> ved det, andet end at fortælle HØJT om det ...
>
> Men jeg bliver lidt pissed af sådan noget svineri ...

Enig - svineri - mok et værksted på "black-list" - måske vi skulle lave
en officiel sådan, (med dokumenterede svinestreger)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Jensen

Dato : 23-05-09 06:15

> Måske han har bakket dewn hjem

Ha, taget på fersk gerning. Sådan en nar....

MVH Jan.

Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-09 13:39

Selvom han skrev "jeg tror jeg har købt din maskine af en mand i skagen" så
har han lige fuldt op med at han ikke har hentet den endnu ... Så ingen
skade sket ... (Andet end "fejl" i en salgsannonce)

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-09 14:17

Stor undskyldning til Kurt Andersen og MC Garagen

Har lige set i slutsedlen at det kan misforstås.

Jeg har mundligt fortalt ham det rigtige og givet ham log'en over service mm
der viser de kørte km MEN jeg har i slutsedlen til ham skrevet det kmtal som
motoren blev udskiftet ved - ikke det antal km som den har kørt siden.

Så selvom han har fået den anden dokumentation med der viser hvor meget jeg
har kørt så han naturligt nok selv skrevet sin annonce med baggrund i den
misforståelse.

Så endnu en gang undskyld for min fejl.

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 23-05-09 14:49

> Så endnu en gang undskyld for min fejl.

Ps usenet annoncen
http://groups.google.com/group/dk.marked.privat.motorcykel/browse_thread/thread/87fa222890f5b62/bb26b3d549141bf0?q=majland+marked.privat+yamaha
og den i gul&gratis som han reflekterede på (har jeg stadig i pdf) giver
ikke meget tvivl om hvor langt den har kørt.