Opera mini og hotmail
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-09 15:09

Hej
Er jeg den eneste der ikke klø komme god på hotmail via opera mini for
tiden? Virker fint med standart browser og igennem 3'

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-05-09 15:27

On 23 Maj, 20:09, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:
> Hej
> Er jeg den eneste der ikke klø komme god på hotmail via opera mini for
> tiden? Virker fint med standart browser og igennem 3'

Virkelig ingen erfaringer?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-05-09 23:40

On 26 Maj, 23:26, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Virkelig ingen erfaringer?

Åbenbart ikke, tak forhjælpen meget dødt forum...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-05-09 08:26

Bjarke Hansen skrev:

> Åbenbart ikke, tak forhjælpen meget dødt forum...

Det kan jo være at der ikke sidder nogen med de erfaringer - det er jo ikke
alle landets 5 millioner indbyggere der færdes hér

Jeg stillede osse et spørgsmål i går uden at få svar - dét behøver jo ikke
at skyldes uvilje hos de andre brugere

Ang. dit spørgsmål; jeg har Opera Mini men bruger den aldrig; har ikke
Hotmail, men Gmail, og dér kan jeg fint hente mine mails hver dag
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-09 13:12

Bjarke Hansen skrev:

> Åbenbart ikke, tak forhjælpen meget dødt forum...

Der er ingen grund til at blive sur. Der er formodentlig ingen
der bruger den kombination du spørger om. Jeg går direkte til min
mailboks på mobilen uden at involvere Opera mini. Og jeg bruger
ikke Hotmail og kommer aldrig til det.

--
Bertel