USB HD boks til SATA diske
Fra : Christiane

Dato : 23-05-09 20:59

Kan man købe en sådan der kan håndtere en 1 TB disk og overføre via USB 2.0
?
Den skal være i god kvalitet, da jeg ofte synes speciel strøm indgangs
stikket er noget skrammel på de alm ATA bokse jeg har 2 af.
Et lille rundt stik med små strøm pinéb som et mini mini DIN stik
Det optimale ville være et alm flad 220v stik som i en barbernaskine.( altså
med transformatoren insbygget eller strøm direkte via USB

Nogen der har et link til sådan en

Fra : Mads

Dato : 23-05-09 22:53

On Sat, 23 May 2009 21:59:14 +0200, "Christiane"
<Christianee@no.mail.dk> wrote:

>Kan man købe en sådan der kan håndtere en 1 TB disk og overføre via USB 2.0
>?

Jeg har en Antec MX-1 HD boks som har både E-SATA og USB2
og den klarer fint en 1 TB disk.
Strømstikket er dog af den type som du ikke kan lide, men
jeg har nu heller aldrig set den type du nævner. Det vil vel heller
ikke være optimalt med en transformer indbygget i boksen
pga. den varme sådan en vil afgive.

Ellers synes jeg at Antec boksen er af en virkelig god kvalitet
og derudover både støjsvag og med god køling af disken.

mvh Mads

Fra : Simon

Dato : 24-05-09 10:06

> [...]

> jeg har nu heller aldrig set den type du nævner. Det vil vel heller
> ikke være optimalt med en transformer indbygget i boksen

Jeg har en HD-box til sata og usb OG med det strømstik der efterlyses, så jo
de findes. Boxen er en Plazir men kan desværre ikke håndtere 1 TB hd som der
spørges efter.
Simon